Wat doe ik fout ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • WeedFan
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2014
    • 848

    #16
    Re: Wat doe ik fout ?

    Dit is ondervoeding.

    Comment

    • JohnnyHaze
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2012
      • 912

      #17
      Re: Wat doe ik fout ?

      mmm die dingen worden niet echt groot ey, is dit nu de 8e week vanaf uitkomen zaadje? ze mogen nog wel ff!
      zou dus nog niet beginnen met spoelen of wat dan ook, dan krijg je nog meer tekorten aan het einde en onrijpe wiet

      Comment

      • jooms88
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2012
        • 244

        #18
        Re: Wat doe ik fout ?

        jep, ze hebben juist 8 weken gehad, de eerste 2 weken hebben ze onder een 125w plugg and growlamp doorgebracht, daarna onder de hps. ik geef nu om de dag de volledige dosis terrabloom en green sensation. Mss nog een extra week voeding geven dan ?

        Comment

        • royalcheese1grow
          Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2013
          • 672

          #19
          Re: Wat doe ik fout ?

          Hoe is het met de plantjes?

          Comment

          • jooms88
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2012
            • 244

            #20
            Re: Wat doe ik fout ?

            hier zijn wat fotos, heb de laatste weken om de dag volledige dosis voeding gegeven en nu al 2 dagen water, denk dat ze in de laatste weken zitten, of zou ik nog even doorgaan met voeding ?

            ze hebben morgen 9 weken gehad.
            IMG_2008.jpgIMG_2009.jpgIMG_2010.jpgIMG_2011.jpgIMG_2012.jpgIMG_2013.jpg

            deze heeft wat last van banaantjes
            IMG_2014.jpg

            IMG_2015.jpgIMG_2016.jpg


            en deze hieronder is overvoed (denk ik). Staat ook wat achter tegenover de rest
            IMG_2018.jpg


            @royalcheese1grow

            tog al beter he

            Comment

            • royalcheese1grow
              Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2013
              • 672

              #21
              Re: Wat doe ik fout ?

              Het ziet er inderdaad naar uit dat ze bijna klaar zijn.
              Wel oppassen dat je niet te veel water geeft.
              Zou beginnen met spoelen, geen voeding meer alleen water.
              En dat voor een dag of 10-14 en dan zijn ze wel klaar denk ik, voor zeker te zijn trichomen bekijken.

              Maar toppie's zien er goed uit

              grtz

              Comment

              Bezig...