Wat is er aan de hand?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • willempie0612
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Dec 2014
    • 15

    #1

    Wat is er aan de hand?

    Korting op 420shop
    Hoi Allemaal,

    Ik zit op dit moment in de tweede week groei maar loop tegen dit probleem aan. De bladeren van deze plant zijn kurk droog. Wat is er aan de hand?

    Alvast bedankt!20141212_225223.jpg
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: Wat is er aan de hand?

    plant gaat dood!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • Ilikebigbuds
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • Aug 2014
      • 549

      #3
      Re: Wat is er aan de hand?

      Zodra je wat meer info geeft zullen meer mensen je problemen kunnen bekijken en je raad geven.
      Geef even aan wat voor setup je gebruikt (tent, lampen, hoeveelheid planten, voeding, afzuiging, ventilator, medium waarop je kweekt enz.)
      Als je bovenstaande punten even op een rijtje neerzet en je watergift en evt. bladvoeding vermeld denk ik dat er wel mensen zijn die je wat tips kunnen geven als het plantje nog te redden is.

      Succes! Bigbuds
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

      Comment

      • royalcheese1grow
        Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 672

        #4
        Re: Wat is er aan de hand?


        Heeft alleen deze plant dit of de andere ook want ik zie nog 2 bakkie's staan?

        grts

        Comment

        • WeedFan
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Aug 2014
          • 848

          #5
          Re: Wat is er aan de hand?

          Denk dat de aarde veeel te droog is.

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #6
            Re: Wat is er aan de hand?

            Zonder feedbeck kunnen we niet helpen. Te droog staat die zeker niet, dan zou haar blad slap hangen en niet in clawstand staan. Gok eens op te vroeg begonnen met voeden op een voorbemeste aarde. Te hoge N gift.

            Comment

            • amazing
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 1699

              #7
              Re: Wat is er aan de hand?

              ik denk dat het met de temperatuur heeft te maken.
              maar zoals flintstoned zegt als je niet antwoord op onze vragen , dan denk ik dat je je plan zal moeten trekken.

              Comment

              • vrankmeister
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jun 2012
                • 114

                #8
                Re: Wat is er aan de hand?

                Of teveel luchtstroming? Zet hem eens op een andere plek...

                Comment

                Bezig...