Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem :)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • amazing
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 1699

    #16
    Re: Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem

    Oorspronkelijk geplaatst door Grower123
    En heb je een website of addres?
    - klik op QnQ zijn antwoord en daar vind je alles

    Comment

    • Grower123
      Plantje
      • Dec 2014
      • 12

      #17
      Re: Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem

      IMG_20141227_232903180.jpgIMG_20141227_232909190_TOP.jpgIMG_20141227_233024387.jpg

      Nu snap ik er helemaal niets meer van, ga binnenkort wel om betere grond! Blaadjes groei is goed maar zoals je ziet is er gelijk geen stengel groei. De paarse stengel is pas sinds vandaag en lijkt veel erger op de foto's dan in het echt. Mijn vraag is dus de volgende waarom groeien enkel de blaadjes? Genetisch defect of is er wel degelijk een oplossing ik vind alle sinds niets op het web

      Comment

      • amazing
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2014
        • 1699

        #18
        Re: Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem

        ziet er goed uit en wees blij dat hij nu niet groeit

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #19
          Re: Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem

          De bladstengel zal nog groeien dat gaat vanzelf. Ik zou ze niet in een lichtdoorlatende fles zetten maar een fatsoenlijke bloempot met grote gaten onderin.

          Comment

          • amazing
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2014
            • 1699

            #20
            Re: Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem

            Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
            De bladstengel zal nog groeien dat gaat vanzelf. Ik zou ze niet in een lichtdoorlatende fles zetten maar een fatsoenlijke bloempot met grote gaten onderin.
            klopt , want de wortels kunnen niet tegen licht.
            eventeueel folie rond je pot, dat helpt ook.

            Comment

            • Grower123
              Plantje
              • Dec 2014
              • 12

              #21
              Re: Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem

              Ok dat wist ik niet, er zijn wel gaten vanonder, ik zal het aanpassen merci voor de tip!

              Comment

              • amazing
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2014
                • 1699

                #22
                Re: Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem

                gaten vrijlaten (onderaan)

                Comment

                • Grower123
                  Plantje
                  • Dec 2014
                  • 12

                  #23
                  Re: Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem

                  Nieuw probleem IMG_20150120_232942621.jpgIMG_20150120_232942621.jpg

                  Comment

                  • amazing
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2014
                    • 1699

                    #24
                    Re: Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem

                    - uw dame heeft een ziekte , zoek maar op , tijgerbladeren
                    - waar ik ook net op let is dat je en stenen pot gebruikt , niet goed , wortels wille warmte
                    Last edited by amazing; 20 January 2015, 23:46.

                    Comment

                    • Grower123
                      Plantje
                      • Dec 2014
                      • 12

                      #25
                      Re: Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem

                      Bedankt, heb je toevallig een andere naam voor die ziekte ik kom altijd uit op zaadjes of mensen die in forums naar iemand anders verwijzen als tijger :p

                      PS enkel de onderste blaadjes hebben er last van

                      Comment

                      • amazing
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2014
                        • 1699

                        #26
                        Re: Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem

                        - fosfor te kort

                        Comment

                        • Rodigan
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2012
                          • 1536

                          #27
                          Re: Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem

                          Onder welke lamp staat ze?
                          En neem misschien es een duidelijke foto van de hele plant.
                          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #28
                            Re: Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem

                            Nog steeds in hetzelfde potje met dezelfde aarde ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • amazing
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2014
                              • 1699

                              #29
                              Re: Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem

                              - wss wel QnQ

                              Comment

                              • Cookaap
                                Elite Grower
                                • Dec 2011
                                • 2730

                                #30
                                Re: Hulp gevraagd bij de diagnose/oplossing van mijn probleem

                                check ook maar ff op internet hoe een magnesium tekort eruit ziet. Dat is iig waar ik het eerste aan dacht.
                                Misschien herken je er nog wat van.

                                Comment

                                Bezig...