wat is dit op de toppen ? 200w spectra gold TrainWreck test grow

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mrcasino
    Stoner
    Member
    • Sep 2014
    • 21

    #1

    wat is dit op de toppen ? 200w spectra gold TrainWreck test grow

    Korting op 420shop


    Wat zou dit kunnen zijn ? Bij men Exodus Cheese dames, had ik albino plukken.. ( denk deze steriel gemaakt te hebben door te kleine verhouding tussen dame en lamp ) maar nu is de afstand ok, en is nu pas in de de laatste weken bloei gekomen...
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: wat is dit op de toppen ? 200w spectra gold TrainWreck test grow

    Ik zie niks met dat paarse licht erbij.

    Beestjes ziektes en bladproblemen: de HelpDesk .
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • thugz
      Amazing Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4284

      #3
      Re: wat is dit op de toppen ? 200w spectra gold TrainWreck test grow

      bleachen ofzoiets noemen ze dat. komen ze regelmatig tegen bij het kweken met led. wss staat de lamp er iets te dicht op.
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment

      • mrcasino
        Stoner
        Member
        • Sep 2014
        • 21

        #4
        Re: wat is dit op de toppen ? 200w spectra gold TrainWreck test grow



        Hier zie je het beter, is begonnen toen ik men blauw witte led controler op 60 procent heb gezet voor de laatste bloei weken. De dames krijgen enkel nog afgezuurd water te drinken

        Comment

        • amazing
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2014
          • 1699

          #5
          Re: wat is dit op de toppen ? 200w spectra gold TrainWreck test grow

          - zier er raar uit , eerste maal dat ik dit zie

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: wat is dit op de toppen ? 200w spectra gold TrainWreck test grow

            Je bedoelt dat kleine gele blaadje ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • amazing
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 1699

              #7
              Re: wat is dit op de toppen ? 200w spectra gold TrainWreck test grow

              - nee QnQ dit net erboven dat klein puntje ernaast

              Comment

              • steundheufd
                Advanced Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Mar 2014
                • 1234

                #8
                Re: wat is dit op de toppen ? 200w spectra gold TrainWreck test grow

                zaadje?

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: wat is dit op de toppen ? 200w spectra gold TrainWreck test grow

                  Da ken toch niemand zien met die lampen aan
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: wat is dit op de toppen ? 200w spectra gold TrainWreck test grow

                    Misschien een mislukt beginsel van een zaadje ofzo, heel af en toe heb je dat wel eens, dat er zo'n klein hard balletje in een top zit.
                    Zolang het er geen 100 zijn, zou ik me er niet teveel druk om maken.
                    Tegen dat je het in de grinder doet kun je dat er altijd nog uitplukken.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • Modest
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2010
                      • 1390

                      #11
                      Re: wat is dit op de toppen ? 200w spectra gold TrainWreck test grow

                      Krijg je als je zaden uit Tsjernobyl kweekt met lampen uit Fukushima
                      Stap voor stap geraken we er wel.

                      Comment

                      • ouweed
                        Expert Stoner
                        Member
                        • Dec 2014
                        • 77

                        #12
                        Re: wat is dit op de toppen ? 200w spectra gold TrainWreck test grow

                        Heb ik ook gehad.... De lamp iets hoger hanger zodat wat meer gemixed licht er op valt..... Nu krijgen ze vooral gebundeld rood wat chlorofyl(albino) doet ontwikkelen ..... Ook kreeg ik de tip om de ventilator juist door de bovenkant van de planten te laten blazen zodat de top onder al de ledjes komt en dus ontvangt


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment

                        • steundheufd
                          Advanced Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Mar 2014
                          • 1234

                          #13
                          Re: wat is dit op de toppen ? 200w spectra gold TrainWreck test grow

                          albinomaaaaaans

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: wat is dit op de toppen ? 200w spectra gold TrainWreck test grow

                            Oorspronkelijk geplaatst door ouweed
                            .... Nu krijgen ze vooral gebundeld rood wat chlorofyl(albino) doet ontwikkelen .....
                            Lol...Chlorofyl zorgt juist voor groen blad.
                            Zet je lampen er te dicht op, en het chlorofyl gaat dood. Simple as that.
                            Zonder bladgroen vind er ook geen fotosynthese meer plaats.
                            De toppen zullen dus niet groeien als ze wit zijn.

                            Het is niks speciaals, gewoon een miskleun van de kweker.
                            Beter voorkom je dit.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • ouweed
                              Expert Stoner
                              Member
                              • Dec 2014
                              • 77

                              #15
                              Re: wat is dit op de toppen ? 200w spectra gold TrainWreck test grow

                              Wbt de chlorofyl heb je natuurlijk gelijk maar wat je zegt over de ontwikkeling van de toppen is echt onzin.... Het levende bewijs heb ik in handen[emoji1]......


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...