Re: Is dit teveel blad?
Thanx cheese,
we gaan ervoor
. ben zelf ook echt benieuwd naar ervaring met de bubblekush
Thanx cheese,
we gaan ervoor
). maar als de temperatuur relatief laag word gehouden in de tent zou dit dus wel mogen toch? of zie ik dit verkeerd?
Comment