Is dit teveel blad?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rastaman1
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2014
    • 60

    #16
    Re: Is dit teveel blad?

    Thanx cheese,

    we gaan ervoor. ben zelf ook echt benieuwd naar ervaring met de bubblekush

    Comment

    • amazing
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 1699

      #17
      Re: Is dit teveel blad?

      - ziet er goed uit!
      - houde zo

      Comment

      • WeedFan
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Aug 2014
        • 848

        #18
        Re: Is dit teveel blad?

        Royal Queen Seeds dus? Uitkijken met herma's, he! RQS staat er bekend om. BubbleKush lijkt me trouwens wel een heerlijke soort. Jammie.

        Comment

        • Rastaman1
          Advanced Stoner
          Member
          • May 2014
          • 60

          #19
          Re: Is dit teveel blad?

          gelukkig nooit echt herma gehad en tot nu toe alleen RQS gekweekt. ik laat de dames zo min mogelijk stressen. is een mix van 2 heel bekende en goede soorten dus het beloofd wat te worden. nog iemand een idee wat verticale donkere strepen betekenen op je stengels? niet veel of ernstig, is maar een gedeelte van de steel. deze stengels zijn ontstaan na het toppen. krijg je de nieuwe vaak 2. deze zijn aangetast. maar we gaan gewoon lekker verder...

          Comment

          • amazing
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2014
            • 1699

            #20
            Re: Is dit teveel blad?

            - komt door je te groot verschil temperatuur , dus stress hehe

            Comment

            • Rastaman1
              Advanced Stoner
              Member
              • May 2014
              • 60

              #21
              Re: Is dit teveel blad?

              maar als het maar tijdelijk was, zou het dan gevolgen hebben op de oogst? volgens mij is het dan niet zo ernstig geweest en was ik er snel bij. tenminste dat hoop ik

              Comment

              • amazing
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2014
                • 1699

                #22
                Re: Is dit teveel blad?

                - je oogst zal minder zijn maar zal niet zoveel verschil uitmaken als je je dame niet nog te veel stress bezorgd komt alles goed.

                Comment

                • Rastaman1
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • May 2014
                  • 60

                  #23
                  Re: Is dit teveel blad?

                  ok nee thanx man, dan komt het wel goed. momenteel worden ze minimaal gestressd

                  Comment

                  • amazing
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2014
                    • 1699

                    #24
                    Re: Is dit teveel blad?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rastaman1
                    ok nee thanx man, dan komt het wel goed. momenteel worden ze minimaal gestressd
                    - minimaal ken dat hahahaaha

                    Comment

                    • Rastaman1
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • May 2014
                      • 60

                      #25
                      Re: Is dit teveel blad?

                      hahaha, ja het is lastig om met alle factoren rekening te houden. soms beheers je temperatuur goed maar gaat de lv omlaag. wat is trouwens de ideale lv als er toppen zijn, wil geen toprot dit keer.

                      Comment

                      • Rastaman1
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • May 2014
                        • 60

                        #26
                        Re: Is dit teveel blad?

                        ff een update van de dames. ik heb inmiddels al 2 dagen de bloei gespot. ze zijn wel verdomd grote planten geworden. bijna ruimte gebrek nu.
                        inmiddels hebben ze weer een uitgebreid bladerdek. hier de foto's dan maar.

                        2015-02-01 16.56.57.jpg2015-02-01 16.56.42.jpg2015-02-01 16.57.06.jpg

                        groet,

                        rastaman

                        Comment

                        • soulrebel
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2014
                          • 1606

                          #27
                          Re: Is dit teveel blad?

                          Dat zijn serieuze kadetten van bladerenman,keep it green

                          Comment

                          • Rastaman1
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • May 2014
                            • 60

                            #28
                            Re: Is dit teveel blad?

                            Ff een vraag wederom. mag je een lamp op kortere afstand hangen dan de aanbevolen afstand? Het zou in principe niet mogen omdat de planten dan toch gaan verbranden (neem aan dat dit gebeurd door de te hoge temperaturen ). maar als de temperatuur relatief laag word gehouden in de tent zou dit dus wel mogen toch? of zie ik dit verkeerd?

                            groet,

                            Rastaman

                            Comment

                            Bezig...