Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help!!

    Korting op 420shop
    Ik heb een zaailing met 1 hangend/krommend blaadje en 1 goed blad. Het lijkt alsof het ene blaadje aan het sterven is. Het gedeelte bij het stammetje is wit en de rest is geel. Heb hier al problemen mee sinds dat zij de grond uit is. Het helmpje heb ik zelf moeten verwijderen. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?


    weet iemand wat dit zou kunnen Zijn? En zou ik eventueel dit
    dode babyblaadje kunnen verwijderen en kan het plantje verdergroeien met maar 1babyblad.
    Attached Files

    #2
    Re: Help!!

    Heb je ook een duidelijke foto?
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      #3
      Re: Help!!

      Ja sorry, kwaliteit van iphone wordt niet beter hij stelt hem niet goed scherp. Ik probeer een goeie te maken

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Beter als dit gaat niet lukken, hoop dat het wat duidelijker is

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      image.jpg
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: Help!!

        Ik zou haar overpotten, beetje lager planten, ongeveer 1a2 cm met de blaadjes boven de grond, een BEETJE water en de blaadjes eraan laten hangen, die vallen vanzelf af. Ze ziet toch gezond groen.
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        Bezig...
        X