Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blad problemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blad problemen

    Korting op 420shop
    ik paar sinds een paar weeken 3 plantjes 2 doen het er perfect maar 1 die heeft wat problemen zoals,bruine vlekjes en naar binnen krullend blad ik ben een beginnende kweker en heb echt amper idee wat dit is, k heb wat zaadjes gekregen en ben een beetje gaan proberen waarsch is het een mango haze,black widdow of een lemon haze plant.. ze staan gewoon boven op de vensterbank en wil je ze binnekort eigenlijk naar buiten doen.. hier wat fotos ik hoop dat jullie me zouden kunnen helpen met de problemen

    #2
    Re: blad problemen

    Sorry maar dit is niet echt de juiste plaats omdat te vragen.
    Dit is voor je eens voor te stellen
    Admin zal het wel kunnen verplaatsen.
    - Fast Bud
    - Royal Dwarf Auto
    - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

    Comment


      #3
      Re: blad problemen

      haha jaa k snap het allemaal nog niet hier hahaha wou dit bericht eigenlijk op zo normaal forum hebben maarja gaat niet helemaal zoals ik dacht

      Comment


        #4
        Re: blad problemen

        Je kan dan op dat driehoekje klikken en dan vragen om je topic te verplaatsen, heb ik even voor jou gedaan.

        Comment


          #5
          Re: blad problemen

          Te nat gok ik.
          En misschien de grond te hard aangestampt ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X