Bladprobleem diagnose... iemand?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Manan
    Zaadje
    • May 2015
    • 2

    #1

    Bladprobleem diagnose... iemand?

    Korting op 420shop
    Hallo allen!

    Mijn mooie plantjes hebben een probleem en ik heb al tijden gezocht maar kan het niet vinden... Misschien weet iemand van jullie het?
    De foto's zijn elk van een andere plant, maar volgens mij hebben in ieder geval 3 hetzelfde probleem

    Bedankt voor het kijken!
    Attached Files
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Re: Bladprobleem diagnose... iemand?

    Kijk hier eens
    Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Bladprobleem diagnose... iemand?

      Slechte-weinig-grond-voeding-beestjes ?
      Is moeilijk te zeggen zonder alle info die je zelf wel weet.

      Net zoiets als een auto naar de garage brengen en vragen waar die deuk door komt.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • wietje wanker
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2014
        • 183

        #4
        Re: Bladprobleem diagnose... iemand?

        Hoe oud zijn ze? Geef je voeding? Wat voor aarde gebruik je?
        Kan allemaal helpen om een goede diagnose te stellen voor de kenners op het forum.
        Zelf zou ik ze overpotten in grotere pot en verse aarde geven.
        Lijkt ook of je last hebt van ongedierte, kijk eens onderaan de pot of in de aarde zelf.
        Hoe zien de nieuwe blaadjes eruit?
        grtz

        Comment

        • HJM
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 3714

          #5
          Re: Bladprobleem diagnose... iemand?

          Je komt me over als een sriep, potjes half vol met zwarte bagger.
          Je hebt ze vast ook niet te vreten gegeven.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment

          • Manan
            Zaadje
            • May 2015
            • 2

            #6
            Re: Bladprobleem diagnose... iemand?

            Ongedierte heb ik geen last van, op het moment staan ze voor het raam. Op warme dagen doe ik ze naar buiten overdag. Heb tot nu toe nog geen voeding bijgegeven, plantjes zijn nog niet zo heel groot (centimeter of 40). Ze zijn twee week geleden overgepot, en het probleem is daarna begonnen.
            Mocht het inderdaad aan de grond liggen, weet iemand wat kan ik dan het beste doen? Verpotten heb ik namelijk dus al gedaan een tijdje geleden.

            Ik heb het de voorgaande jaren ook zo gedaan maar had dit probleem niet. De nieuwe bladeren zijn in goede staat. Denken jullie dan toch dat dit een voedingsprobleem is? En stemma bedankt voor de link, ik had daar gekeken maar kwam er niet uit! Iedereen bedankt voor alle input!

            Comment

            • amazing
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 1699

              #7
              Re: Bladprobleem diagnose... iemand?

              welke aarde gebruik je ?
              volgens mij is het probleem je ph , je aarde (wss teveel bemest)
              en zoals al aangegeven (beestjes).
              kijk eens heel goed met een vergrootglas. ( aan de onderkant van ALLE bladeren )

              Comment

              • Klo0tvi0oL
                Advanced Stoner
                Member
                • Apr 2015
                • 50

                #8
                Re: Bladprobleem diagnose... iemand?

                kijk na mijn foto's ik heb ongeveer 't zelfde probleem.
                en de growshop vertelde mij, 't is de grond waar ze
                aan moeten wenne. Omdat die vol zit met voeding
                plagron gebruik ik, royalmix.. hij vertelde me erbij
                zou vanzelf wel weg trekken...
                Attached Files

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: Bladprobleem diagnose... iemand?

                  Hopelijk krijgen we de oplossing nog te horen... ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...