Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Plant problemen - super lemon haze & blue power

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Plant problemen - super lemon haze & blue power

Korting op 420shop
    Beste,

ik heb op dit moment 2 planten buiten staan in de volle grond, nu krijgen we alleen last van gelige spikkels op de plantjes..

de spikkels zitten verspreid over verscheidende plekken op de plant, niet elk blad heeft er last van..
    we geven ze reguliere pokon als voeding 1 keer per 2 weken en verders gewoon elke dag als het een warme dag is geweest water.

navraag bij een lokaal tuincentrum gedaan en die konden me niet duidelijk vertellen wat de oplossing was of wat het is..
    aangezien ik niet allemaal chemicaliƫn zomaar aan de plant wil geven met het gevolg dat die misschien meer problemen krijgt wou ik het hier even navragen..

even ter informatie:
    We zijn volgens mij al te vroeg begonnen het met ontkiemen en het laten groeien van de plantjes (dat werd ons verteld aangezien ze nu al bijna 1 meter groot zijn en de meeste pas begin mei beginnen..)
    de planten hebben eerst een hele tijd binnen gestaan om te kunnen groeien zonder problemen en later naar buiten verhuist in verband met ruimte problemen..
    de plantjes zijn gewoon een leuk project aangezien dit de eerste keer zelf echt ben begonnen met het kweken, maar een mooi eind resultaat is altijd leuk meegenomen aangezien ik benieuwd ben hoe onze eigen kweek gaat roken..

ik heb een aantal foto's bijgevoegd met wat er op de plant zit (en aantal foto's van de plant zelf in het algemeen)
    20150603_152455.jpg20150603_152445.jpg20150603_152441.jpg20150603_152424.jpg20150603_152416.jpg20150603_152406.jpg20150603_152338.jpg20150601_201101.jpg20150603_152458.jpg:
    20150601_201050.jpg20150601_201058.jpg

als iemand mij hier een duidelijk antwoord op kan geven en eventueel een oplossing of me in de directie kan krijgen waar ik moet zoeken ben ik u eeuwig dankbaar!

Met vriendelijke groet,
    HighGuineaPig
    A High Guinea Pig.

Re: Plant problemen - super lemon haze & blue power

Ik heb begrepen dat Pokon niet okay is voor wietplanten. Schijn je later te proeven om over de chemicaliƫn nog niet te spreken. Beter een echte voeding geven denk ik. Maar misschien kan een meer ervaren grower je een beter antwoord geven welke dat dan moet zijn.
    Succes

Comment

Re: Plant problemen - super lemon haze & blue power

Die gele stipjes zijn zuigsporen van spint en heeft niks met je voeding te maken. Pokon kan je prima gebruiken hoor al is de npk verhouding niet specifiek op cannabis afgesteld. Er is echter niks "chemischer"aan pokon dan elke andere minerale plantvoeding.

Comment

Bezig...
      X