Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Autoflower probleem!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower probleem!

    Korting op 420shop
    Hallo!
    Een paar dagen geleden zag mijn plant er nog gezond uit.
    De laatste drie dagen heb ik hem s morgens buiten gezet, rond 17u donkere periode van 6 uur en dan terug licht aan onder spaarlamp tot s morgens en dan weer in het zonnetje.

    Kijk naar de foto's aub, wat is het probleem?
    Ook staat de plant al veel te lang te groeien, in het begin is hij zeer gestrekt door verkeerde lampen (halogeenlampen..)
    Maar mijn ander plantje blijft mooi groen.
    Tomatenmeststof is gebruikt maar maximum evenveel als bij de andere, en het is al ong een week geleden.
    20150606_145000.jpg
    dit was een paar dagen geleden 20150607_131557.jpg en nu is het zo

    Heeeeelp
    groeten!

    Trouwens ik heb monthy zijn (mooie) topic gelezen maar vond niet meteen het passende probleem..

    #2
    Re: Autoflower probleem!

    20150607_214043.jpg
    20150607_214059.jpg
    kan iemand helpen aub? Stikstof? Ijzer? Magnesium? Tekort.
    ik weet het niet ! Hij moet nog zeker 3 weken bloeien..

    Comment


      #3
      Re: Autoflower probleem!

      Aarde tekort !
      En verbrand door de zon.

      Plantjes zet je binnen of buiten.
      Als ze normaal binnen staan en met mooi weer ga je ze in de zon zetten, dan verbranden de bladeren.
      Die felle zon zijn ze niet gewend. Je kunt ze dan wel in de schaduw zetten bijv.
      Zou je ze vanaf zaadje buiten hebben, in bijv. 20L potten, dan doen ze het prima en kunnen ze de hele dag in de volle zon.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Autoflower probleem!

        Oke goed dat ik dit weet!
        Is er nu nog iets aan te doen of is het verloren?
        En ik zal de pot tot aan de rand vullen, nu is het ong 5 cm er onder

        Comment


          #5
          Re: Autoflower probleem!

          Ik zou ff opnieuw beginnen als ik jou was. Succes !
          sigpic it is just a flower

          Comment


            #6
            Re: Autoflower probleem!

            Ik ga hem toch nog even laten staan, wie weet worden de toppen toch wat beter en dikker

            Comment


              #7
              Re: Autoflower probleem!

              Bovenste stengels van blaadjes worden paars

              Comment


                #8
                Re: Autoflower probleem!

                ik heb dit probleem ook gehad ik dacht dat dit stikstof was maar ik ben niet zeker ik ben in de winkel achter die roze korrels gegaan (waar 16% stikstof inzat)en die er bij gedaan en men laatste 5 plantjes groeiden weer maar ik vrees dat ik wat te laat was en er waren er gestorven ze lagen gewoon plat :o
                "Weed is not a Drug,it's a plant,
                So i'm not a drugdealer,
                i'm a Florist"

                Comment


                  #9
                  Re: Autoflower probleem!

                  Oorspronkelijk geplaatst door purplehazeboy View Post
                  ik heb dit probleem ook gehad ik dacht dat dit stikstof was maar ik ben niet zeker ik ben in de winkel achter die roze korrels gegaan (waar 16% stikstof inzat)en die er bij gedaan en men laatste 5 plantjes groeiden weer maar ik vrees dat ik wat te laat was en er waren er gestorven ze lagen gewoon plat :o
                  Zou het kunnen dat het bij mij is omdat het overdag momenteel rond de 28 graden is en s nachts rond de 15 en dat is toch wel een groot temperatuursverschil? Misschien wat stress? Want ik had al gelezen dat paarse stengels blijkbaar meestal van stress komen

                  Comment


                    #10
                    Re: Autoflower probleem!

                    Paarse stengels is het minste van je zorgen denk ik Dat kan door de stress komen, maar de rest van de symptomen zijn niet gewoon door een beetje stress van grote temperatuurverschillen.
                    Laat hem gewoon doen en zorg voor voldoende water bij deze warme temperaturen. Je heb toch nog maar een dikke 2 weken te gaan, als alle bladeren verdord zijn tegen het einde heb je tenminste een lekker geflushed wietje zonder nog iets van voedingsstoffen erin.

                    Comment

                    Bezig...
                    X