Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad heeft bruine puntjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blad heeft bruine puntjes

    Korting op 420shop
    Hoi!

    Een tijdje geleden bestelde ik zaadjes via Sensi Seeds.
    Even ter info: Ik heb geen gesofisticeerde kweekruimte, en verwacht daarom ook geen gigantische opbrengst.
    Ik zou het gewoon leuk vinden om op het einde van het seizoen enkele jointjes van eigen kweek te kunnen draaien.

    Maar zover zijn we dus niet. De plantjes zitten in de eerste week van de bloeifase, maar vooral 1 plant begint bruine puntjes te vertonen op de bladeren.
    Ook de blaadjes onderaan de plant zien er gelig en niet gezond uit.

    De drie plantjes staan in de veranda, waar er veel licht is en de ruimte wordt ook vaak verlucht.
    Ik heb nog geen extra voeding gebruikt, gezien de aarde al voorbemest was.
    Weet iemand wat hier fout gaat?

    Enkele foto's:
    IMG_20150613_162044640.jpgIMG_20150613_162035572.jpgIMG_20150613_162026890.jpg


    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Blad heeft bruine puntjes

    Dat heb ik ook! "te warm, even de fan over laten waaieren..." kreeg ik te horen. Dus daar ben ik nu mee bezig. (ik ben n beginner dus hecht niet te veel waarde aan m'n antwoord)

    Comment


      #3
      Re: Blad heeft bruine puntjes

      "Light Burn"

      Prima advies wat @rxxx heeft gekregen, in het geval van @NorthernLights zou iets meer afstand van het glas houden al kunnen helpen.
      Meer ventileren is de beste optie.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...x600w-120x240m

      Comment

      Bezig...
      X