Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

2x Critical 2x white widdow groei 250w BLADPROBLEMEN!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x Critical 2x white widdow groei 250w BLADPROBLEMEN!

    Korting op 420shop
    Beste,

    Ik ga mij even voorstellen, ik ben moermanski en heb al enkele buitenkweken gedaan. Door de slechte temperaturen in Belgie heb ik dan toch een kweektentje aangeschaft.

    Na ontkieming heb ik de zaailingen een week in de veranda gezet en dan in de tent op een 300w metalhalide (bolvormig in het midden) 6600k. Clipventilator hangt bovenin de tent en zorgt voor een continue luchtcirculatie. Ook staat er nog een torenventilator in die 15m/uur draait. Afzuiging met klimaatbeheerser (temperatuur lamp uit: 17-21 graden, lamp aan 21- 25 graden, afgelopen dagen wel wat uitschieters van 30 graden door het warme weer). Na de eerste week in de tent begonnen de kleine blaadjes te glanzen en te krullen. Omdat de LV 40% was heb ik dan ook een koude luchtbevochtiger aangeschaft. De dagen erna was de LV rond de 70% maar de blaadjes krulden nog meer naar boven. De dagen daarna heb ik alles terug verandert. Luchtbevochtiger uitgeschakeld, buisvormige 250w hps lamp erin. En wat ik dacht DE GROOTSTE OORZAAK van de gekrulde blaadjes, de swifferdoek die ik voor de inlaat gehangen had om beestjes tegen te houden. Deze swifferdoek was aan het oplossen in de lucht. De schoepen van de clipventilator hangde vol met dat wit spul. Dus moet dit aan de planten ook gehangen hebben. Na dit alles gereinigd te hebben en de plantjes nat gespoeld wijn de plantjes de dagen erna terug goed gekomen. Na de oorzaak van "de swifferdoek" heb ik de luchtbevochtiger en 300w metaalhalide terug aangezet. Enkele dagen erna beginnen sommige blaadjes terug enorm te glanzen en naar boven krullen. Ik weet echt niet meer wat ik verkeerd doe. Temp is goed, luchtcirculatie, voeding bijna nog niet gegeven, 1 maal canna groei en cannazym, anders gewoon water op PH 6. Lamp hangt op 40-50cm.
    Volgens mij is de groei ook vermindert door dit probleem als je rekent dat ze al een maand aan het groeien zijnDSCN0180.jpgDSCN0181.jpgDSCN0182.jpgDSCN0183.jpgDSCN0184.jpgIMG_20150520_093218.jpg

    Weet iemand wat ik hieraan kan doen of wat de oorzaak kan zijn? Alvast bedankt

    #2
    Re: 2x Critical 2x white widdow groei 250w BLADPROBLEMEN!

    ik zou de lamp stuk lager doen ongeveer op 25 cm. ik zelf heb ook 250 watt en heb hem tussen de 20 en 30 cm hangen ..liefst 20

    Comment


      #3
      Re: 2x Critical 2x white widdow groei 250w BLADPROBLEMEN!

      De lamp hangde eerst lager maar door de krullende bladeren heb ik ze terug hoger gehangen. Ik weet echt niet meer wat ik fout doe

      Comment


        #4
        Re: 2x Critical 2x white widdow groei 250w BLADPROBLEMEN!

        Staat er een fan op de plantjes gericht? Of luchtstroom van de inlaten. Kan er voor zorgen dat de blaadjes opkrullen.
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment

        Bezig...
        X