Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

necrose bladprobleem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

necrose bladprobleem

Korting op 420shop
    sinds 3 á 4 dagen vertonen drie planten necrose op het blad. het is bij zowel de oudere als bij de jonge bladeren het geval, en dat in maar een paar dagen tijd. ik heb veel lopen zoeken, ook in monty's bladprobleem oplosser, maar het wordt me niet duidelijk wat het precies is. Het zijn white diesel haze auto's en ze staan in 20 liter potten lightmix van plagron. Ze krijgen telkens pas water als de potten weer licht voelen. Groeivoeding geef ik niet, ze laten nu hun voorbloei haren zien dus ik ga binnenkort wel met wat bloeivoeding beginnen van canna.
    Ik zat erg te twijfelen, een calcium tekort heeft echt scherp omrande vlekken, dat hebben ze dan weer niet. chlorose/geelverkleuring zoals bij magnesium kan ik er ook niet uit halen, dus wat zou het dan mogelijk kunnen zijn? de bladeren krullen niet en er is geen sprake van paarsverkleuring in de stelen.
    Iemand enig idee?11640387_401280636734538_1701327015_o.jpg11541540_401280856734516_1083985659_o.jpg
    High girls with High standards

Re: necrose bladprobleem

Honger ? Waarom heb je geen groeivoeding gegeven bij lightmix ?
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Re: necrose bladprobleem

Kalkgebrek. Niet aangezuurd kraanwater gebruikt¿

Comment

Bezig...
      X