Slappe stam

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BigFockingDee
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2010
    • 28

    #1

    Slappe stam

    Korting op 420shop
    Hoi Allemaal,

    Ik heb vijf wietplanten op mijn terras staan, maar vier van hun hebben een slappe stam.

    Ze begeven nu al onder het gewicht van hun bladeren (zie foto's). Moet ik mij hierover zorgen maken of niet?

    20150622_104407.jpg 20150622_104430.jpg
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Slappe stam

    Je moet er een bergje aarde bij doen zo dat ze tot de eerste blaadjes onder staan
    God was never on your side..

    Comment

    • BigFockingDee
      Senior Stoner
      Member
      • Aug 2010
      • 28

      #3
      Re: Slappe stam

      Thnx, ik was eerst een beetje bang voor stamrot, maar met deze zon hier zie ik dat niet gebeuren. Ze staan weer rechtop!!

      Comment

      • Bohica
        Chronic Stoner
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 171

        #4
        Re: Slappe stam

        Ik gebruik af en toe saté prikkers om dergelijke scheve stengels weer overeind te zetten... Werkt prima, en de bladeren keren zich wel weer recht.
        Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

        Comment

        Bezig...