kan iemand me even helpen ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #16
    Re: kan iemand me even helpen ?

    Flessen water met een ph waarde van 6,8 mogen zoals ik gehoord heb enkel naar afrika verzonden worden omdat de mensen daar er beter tegen kunnen, FAQ IT

    Comment

    • splieftje
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2014
      • 88

      #17
      Re: kan iemand me even helpen ?

      haha waar haal je dat vandaan urban ?
      ze verkopen dit water gwn in de LIDL hoor
      tenzij er op het verkoopbord staat ' uitgezonderd voor afrikaans gebruik ' haha
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

      Comment

      • dieseltj
        Advanced Grower
        • Dec 2014
        • 1020

        #18
        Re: kan iemand me even helpen ?

        upload eens een foto van dat etiket?

        Comment

        • splieftje
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2014
          • 88

          #19
          Re: kan iemand me even helpen ?

          ben op mijn werk dus heb zo geen flesje water bij hand maar wel de verpakking
          hier is de foto
          IMG_20150708_093430.jpg
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

          Comment

          • dieseltj
            Advanced Grower
            • Dec 2014
            • 1020

            #20
            Re: kan iemand me even helpen ?

            amaai heeft die 6.8? da wist ik niet

            Comment

            • splieftje
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2014
              • 88

              #21
              Re: kan iemand me even helpen ?

              haha ja ik wist het ook niet tot gistere haha hier heb ik nog een foto met de ph waarde links onder op de foto te zien ,
              IMG_20150708_095147.jpg
              dus dit water zou ik inprincipe kunne gebruiken ?

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              of is toch allesinds beter dan kraantjes water ?
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

              Comment

              • dieseltj
                Advanced Grower
                • Dec 2014
                • 1020

                #22
                Re: kan iemand me even helpen ?

                ja als dat echt de ph is volgens mij wel dan ja .. ik heb het ook gezocht maar vond het niet

                dus bij lidl hebbe ze het ! haha

                Comment

                • splieftje
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2014
                  • 88

                  #23
                  Re: kan iemand me even helpen ?

                  haha idd en nog niet eens duur :p nog 50 cent voor een pak van 6 flesjes van een halve liter :p
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #24
                    Re: kan iemand me even helpen ?

                    Nou, reuzegoedkoop.

                    Water uit de kraan kost ongeveer 1,50 per duizend liter.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • dieseltj
                      Advanced Grower
                      • Dec 2014
                      • 1020

                      #25
                      Re: kan iemand me even helpen ?

                      ja maar dat is wel duur als je dat zo heel je kweek gaat geven hoor..
                      beter ph metertje en ph - dat komt veel goedkoper uit op termijn.

                      grtz

                      Comment

                      • splieftje
                        Expert Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2014
                        • 88

                        #26
                        Re: kan iemand me even helpen ?

                        qnq ik weet niet wat voor water jij uit de kraan krijgt maar 1,50 voor 1000 liter ?
                        daar zou dan toch geen glaasje water van durven drinken !
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

                        Comment

                        • Ganjax
                          Guru of all Growers
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 10443

                          #27
                          Re: kan iemand me even helpen ?

                          Zelfde als wat er bij jou uit de kraan komt, wat denk jij dan dat een kuub kraantjeswater kost?
                          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #28
                            Re: kan iemand me even helpen ?

                            Dat is de prijs van normaal kraanwater.
                            De kwaliteit is even goed als flessenwater in Nederland.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • splieftje
                              Expert Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2014
                              • 88

                              #29
                              Re: kan iemand me even helpen ?

                              aah daaar is de oplossing :p ik woon in belgie daarom het menings verschil hehe
                              sorry dat ik je kraantjes water heb beledigt qnq
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

                              Comment

                              • dieseltj
                                Advanced Grower
                                • Dec 2014
                                • 1020

                                #30
                                Re: kan iemand me even helpen ?

                                ja hier in belgie is het kraanwater echt slecht zeker in grote steden ik woon nu nog wat op de boerenbuiten dat gaat nog maar bevoorbeeld in antwerpen daar kan je beter gewoon niet van de kraan drinken!

                                Comment

                                Bezig...