Raar vlekjes op sommige bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mauhuma420
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2015
    • 139

    #1

    Raar vlekjes op sommige bladeren

    Korting op 420shop


    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
  • De Witte
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2013
    • 2133

    #2
    Re: Raar vlekjes op sommige bladeren

    Zie je beestjes?
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment

    • mauhuma420
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2015
      • 139

      #3
      Re: Raar vlekjes op sommige bladeren

      Nee en ik heb de ph net gemeten het is een beetje laag maar niet onacceptabel

      Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

      Comment

      • mauhuma420
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2015
        • 139

        #4
        Re: Raar vlekjes op sommige bladeren



        Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

        Comment

        • lemmzz
          Senior Stoner
          Member
          • Aug 2013
          • 32

          #5
          Re: Raar vlekjes op sommige bladeren

          Ik had er dit jaar ook last van bij mij was het overvoeding

          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

          Comment

          • mauhuma420
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Jun 2015
            • 139

            #6
            Re: Raar vlekjes op sommige bladeren

            Meestal bij over voeding wordt het geel aan het punt van de bladeren had ik bij mijn eerste kweek

            Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

            Comment

            • mauhuma420
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2015
              • 139

              #7
              Re: Raar vlekjes op sommige bladeren

              Misschien een voedsel blokkade?

              Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

              Comment

              • oloki
                Stoner
                Member
                • Feb 2014
                • 21

                #8
                Re: Raar vlekjes op sommige bladeren

                Volgens my zijn die vlekjes van je voedingswater te morsen op je plant. Kzou er nie mee inzitten, gewoon niet morsen en komt wel goed, naar mijn bescheiden mening althans ��

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #9
                  Re: Raar vlekjes op sommige bladeren

                  Lijkt mij ook gevolg van voedingswaterdruppels op het blad. het water uit de druppel verdampt dan langzaam maar de opgeloste voedingszouten niet. Hierdoor stijgt de ec in zoon druppel dus steeds meer en krijg je deze zoutverbrandingen op het blad.

                  Comment

                  • mauhuma420
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2015
                    • 139

                    #10
                    Re: Raar vlekjes op sommige bladeren

                    Hehe Jullie hebben mij betrapt [emoji14] inderdaad nu dat de plant wat groter Is heb ik dat probleem niet meer. Kan het in een lange termijn een effect hebben bij de bloei fase? tanx voor het feedback

                    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

                    Comment

                    • FlintStoned
                      Banned
                      • Oct 2012
                      • 5580

                      #11
                      Re: Raar vlekjes op sommige bladeren

                      De cellen die bruin zijn zijn dood en herstellen niet meer, de rest van het blad functioneert gewoon. dus lekker laten zitten die bladeren.

                      Comment

                      Bezig...