kan iemand mij helpen, ik weet niet of dit een probleem vormt :s

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • og kush
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2011
    • 25

    #1

    kan iemand mij helpen, ik weet niet of dit een probleem vormt :s

    Korting op 420shop
    ik heb een vraagje. ik heb een week geleden 2 plantjes(Royal Haze automatic) geplant. ik weet niet of wat ik nu zal zeggen een probleem vormt maar het ene plantje is goed uitgekomen maar er groeit nog een plantje met het zelfde bladstructuur vlak ernaast(zie foto 3). het andere plantje is ook uitgekomen maar de blaadjes plakken precies aan elkaar(zie foto 2), is dit niets erg of moet ik er iets aan doen.
    gelieve zo snel mogelijk te antwoorden. ik voel me niet op mijn gemak
    mvg ogkush
    20150722_162502_HDR.jpg20150723_163624_HDR.jpg20150723_163655.jpg
  • De Witte
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2013
    • 2133

    #2
    Re: kan iemand mij helpen, ik weet niet of dit een probleem vormt :s

    DURF je ze niet aanraken, of ben je zo paniekerig dat mama of papa beter je handje vasthouden.
    Snel genoeg geholpen?
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment

    • og kush
      Senior Stoner
      Member
      • Aug 2011
      • 25

      #3
      Re: kan iemand mij helpen, ik weet niet of dit een probleem vormt :s

      ik durf ze inderdaad niet te veel aanraken, want ze zijn nog zeer breekbaar. zijn die blaadjes aan elkaar erg of niet? en moet ik bij het andere plantje het kleintje die er naast groeit uittrekken of gewoon zen gang laten gaan?

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #4
        Re: kan iemand mij helpen, ik weet niet of dit een probleem vormt :s

        Doe maar lekker op zen Belgisch.
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • og kush
          Senior Stoner
          Member
          • Aug 2011
          • 25

          #5
          Re: kan iemand mij helpen, ik weet niet of dit een probleem vormt :s

          met dat antwoord ben ik niet veel he ;p

          Comment

          • devil666
            Advanced Stoner
            Member
            • May 2012
            • 66

            #6
            Re: kan iemand mij helpen, ik weet niet of dit een probleem vormt :s

            Laat dat gewoon azo als zaad wil uitkomen ga uitkomen


            Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

            Comment

            • thugz
              Amazing Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4284

              #7
              Re: kan iemand mij helpen, ik weet niet of dit een probleem vormt :s

              Op zen Hollands dan? [emoji14]



              Gewoon laten doen af en toe wat water geven en als ze het vraagt voeding en dan binnen maand of 3 oogsten
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment

              • og kush
                Senior Stoner
                Member
                • Aug 2011
                • 25

                #8
                Re: kan iemand mij helpen, ik weet niet of dit een probleem vormt :s

                Devil666 en thugz
                merci voor het antwoord!

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #9
                  Re: kan iemand mij helpen, ik weet niet of dit een probleem vormt :s

                  Niks aan doen. Plantje doet dat zelf morgen staat die dichte open. Tweede kiempje is of onkruid of je zaadje was een tweeling.
                  Last edited by FlintStoned; 23 July 2015, 19:27.

                  Comment

                  • Ruben1980
                    Chronic Stoner
                    Lucky Member
                    • May 2014
                    • 191

                    #10
                    Re: kan iemand mij helpen, ik weet niet of dit een probleem vormt :s

                    Gewoon afblijven laten groeien
                    Wihte widow

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: kan iemand mij helpen, ik weet niet of dit een probleem vormt :s

                      Als ze binnen een dag niet uit elkaar zijn haal ik ze wel altijd los.
                      Met een scheermesje tussen de lobblaadjes door, da's zo klaar.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      Bezig...