Avond beste leden!Ben niet echt nieuw hier op het forum, ik volg al een hele tijd alles mee maar zit nu toch zelf let een bladprobleempje bij 2 van mijn 6 plantjes. Het valt me ook op dat het bij dezelfde plantjes is dat ik het probleem heb nl. Bij de dieseltonics heb ik wat verbrande bladpuntjes wat naar mijn mening wees op overvoeding maar de plantjes hebben echt ng niet veel voeding gehad dus zou dit mij wel verwonderen.Ik heb ook al gelezen dat de lamp wat verder van de plant moet bij dieseltonics maar zou dit dan echt het probleem zijn?? Lamp staat op 60cm en kweek met sannie op aarde. Graag hierover jullie mening.alvadt bedankt en hier ng wat pics van het probleem.
Bladprobleempje bij 2 vd 6
Collapse
X




Comment