Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladprobleem graag hulp aub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: bladprobleem graag hulp aub

    volgens zaadbank had deze de kleinste moeten blijven is een little dwarf de andere zijn sensi skunk waar ik tot op dit moment geen enkel probleem mee ondervind, al zijn deze potten ook volledig gevuld met wortels, maarja de ene plant is de andere niet .

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    en herpotten is nu natuurlijk geen optie meer alleen te hopen dat het probleem opgelost raakt en ik er een mooie roker aan over kan houden

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    het zijn thans autoflowers

    Comment


      #17
      Re: bladprobleem graag hulp aub

      Ahja een moderne AF. Die heeft buiten natuurlijk ook maar een korte groei. Toch als ik de plant pot verhouding zie dan lijkt de pot erg klein.

      In bloei nog verpotten heeft weinig doel. Je gaf aan dat je gister wel N had meegegeven dat heeft tijd nodig.

      Comment


        #18
        Re: bladprobleem graag hulp aub

        volledig mee eens volgend jaar wat meer skunken zetten aangezien die er dit jaar zeer goed uit zien en ook tegen een koeler klimaat kunnen volgens zaadbank z

        Comment


          #19
          Re: bladprobleem graag hulp aub

          Da's een beste autoflower.
          Staat die vanaf zaadje buiten ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #20
            Re: bladprobleem graag hulp aub

            idd heb deze vanaf zaadje buiten gezet net zoals de andere

            Comment


              #21
              Re: bladprobleem graag hulp aub

              IMG_0289.jpgzo bijna een weekje verder dus ff tijd voor foto op het begin ging het heel snel achteruit met de bladeren heb nu de indruk dat het wat afgeremd is na het toevoegen van het bloedmeel ook is ze nu van de natte voeten af.

              IMG_0288.jpgIMG_0287.jpgen hier een foto van de sensi skunk waar ik het over had zonder problemen natuurlijk
              Attached Files

              Comment

              Bezig...
              X