bladprobleem graag hulp aub

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • scheve1983
    Stoner
    Member
    • Jul 2015
    • 23

    #16
    Re: bladprobleem graag hulp aub

    volgens zaadbank had deze de kleinste moeten blijven is een little dwarf de andere zijn sensi skunk waar ik tot op dit moment geen enkel probleem mee ondervind, al zijn deze potten ook volledig gevuld met wortels, maarja de ene plant is de andere niet .

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    en herpotten is nu natuurlijk geen optie meer alleen te hopen dat het probleem opgelost raakt en ik er een mooie roker aan over kan houden

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    het zijn thans autoflowers

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #17
      Re: bladprobleem graag hulp aub

      Ahja een moderne AF. Die heeft buiten natuurlijk ook maar een korte groei. Toch als ik de plant pot verhouding zie dan lijkt de pot erg klein.

      In bloei nog verpotten heeft weinig doel. Je gaf aan dat je gister wel N had meegegeven dat heeft tijd nodig.

      Comment

      • scheve1983
        Stoner
        Member
        • Jul 2015
        • 23

        #18
        Re: bladprobleem graag hulp aub

        volledig mee eens volgend jaar wat meer skunken zetten aangezien die er dit jaar zeer goed uit zien en ook tegen een koeler klimaat kunnen volgens zaadbank z

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #19
          Re: bladprobleem graag hulp aub

          Da's een beste autoflower.
          Staat die vanaf zaadje buiten ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • scheve1983
            Stoner
            Member
            • Jul 2015
            • 23

            #20
            Re: bladprobleem graag hulp aub

            idd heb deze vanaf zaadje buiten gezet net zoals de andere

            Comment

            • scheve1983
              Stoner
              Member
              • Jul 2015
              • 23

              #21
              Re: bladprobleem graag hulp aub

              IMG_0289.jpgzo bijna een weekje verder dus ff tijd voor foto op het begin ging het heel snel achteruit met de bladeren heb nu de indruk dat het wat afgeremd is na het toevoegen van het bloedmeel ook is ze nu van de natte voeten af.

              IMG_0288.jpgIMG_0287.jpgen hier een foto van de sensi skunk waar ik het over had zonder problemen natuurlijk
              Attached Files

              Comment

              Bezig...