Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Advies ivm Bladprobleem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Advies ivm Bladprobleem

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Dit is de 6e keer dat ik van zaad kweek (6e keer spintvrij)

    Laatste (5e) kweek was 4 Shining Haze van RQS en nu van Sannie heb ik Amnesia 3 X

    Ik ben altijd direct met all-mix van Biobizz begonnen en had de eerste 4 keer een voorbeeldig resultaat. Mijn laatste en 5e kweek had ik deze zelfde vlekken. Daarom heb ik nu besloten besloten voor te kweken op Lightmix van Biobizz. Nu heb ik de dames getopt en omgepot naar Allmix inmiddels. Helaas zie ik weer de witte vlekken. Het is geen meeldauw iig, dat zou je immers kunnen voelen en een beetje kunnen wegvrijven. Ook heb ik mijn al suf gegoogled. Het Forum heb ik ook al grondig doorzocht. Wie heeft een idee hierover svp? Ik denk zelf aan magnesium tekort, misschien mangaan of calcium. Het is moeilijk te oordelen. Ik heb nog helemaal niets gebruikt. Normaliter doe ik alleen Bio Bloom en Top-Max.

    De wortels zagen er bij het ompotten goed en gezond ontwikkeld uit. Alvast veel dank voor jullie tijd en advies. Mvg, Elzibo

    De lichte foto is 24 sep. met het licht aan gemaakt, blad is mooi groen in werkelijkheid. Die andere foto is 22 sep. net voor het ompotten in het daglicht gemaakt.

    1,30 m2
    G-tools wing 600w Gavita met Luciflux dimbaar evsa
    Temp. 28 C wakker
    22 C slaap
    Zaadjes 31 augustus geplant
    23 sep. Omgepot naar 3 X 30liter potten
    Attached Files

    #2
    Re: Advies ivm Bladprobleem

    Sowieso geen tekort. Fruitvliegjes? Waterschade? Ik zou zoiets negeren.

    Comment


      #3
      Re: Advies ivm Bladprobleem

      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Re: Advies ivm Bladprobleem

        Thanks guys! Voor de rest zijn ze voorbeeldig. Ben altijd huiverig als ik iets zie wat ik niet kan plaatsen. Bang dat het uitbreid, maar daar lijkt het vooralsnog niet op. Kweekze iedereen en fijn weekend!! Elzibo

        Comment

        Bezig...
        X