Hulp gevraagd bij bladproblemen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Thaduck
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2015
    • 25

    #16
    Re: Hulp gevraagd bij bladproblemen

    Ik moest het noodgedwongen even aankijken, maar ik denk dat het nu al stuk beter gaat. De verandering die ik heb gedaan zit hem in de voeding. Gebruik nu meerdere voedingssoorten van Plagron.
    Voor de PH meter de schuur bij pa uitgemest, maar helaas niet gevonden. Ik ga deze nog wel aanschaffen, maar nu in deze tijd even andere uitgaven voor de kids mbt. 5 december, dus zal even moeten wachten nog.

    Even paar foto's waarop te zien is dat de toppen lekker groeien

    20151124_113252.jpg20151124_113315.jpg20151124_113334.jpg

    De beetje bruine aanslag die op sommige plekken zit is afkomstig van de laatste sproeibeurt met Vitarace

    Comment

    Bezig...