Royal Dwarf AF, bladprobleem en geen idee wat het is.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Grower123
    Plantje
    • Dec 2014
    • 12

    #1

    Royal Dwarf AF, bladprobleem en geen idee wat het is.

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb 1 Royal dwarf AF onder 4 x 23 watt CFl(2,2700K;2,6400K). Op 6/11 vertoonde de plant bestaande uit 2 blaadjes licht gele vlekken, dit was op universele potgrond. Op 7/11 ben ik Biobizz All-mixx gaan halen en heb ik deze daarin gezet. Daarna was er gedurende 5 dagen wortelgroei. Nu is de plant beginnen groeien en vertoont deze nog steeds gele vlekken in de nieuwe blaadjes wel in mindere mate. De groei is volgens mij wel goed: foto van 12/11 en een foto van 16/11. Iemand enig idee wat het is? Aangezien deze grond al bemest is geef ik voorlopig geen extra nutriƫnten, ik gebruik gewoon kraantjeswater.

    Bedankt


    12.11.jpg16.11.jpg.
  • Sole mio
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 808

    #2
    Re: Royal Dwarf AF, bladprobleem en geen idee wat het is.

    Geen paniek,plantje ziet er gewoon,normaal uit.
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Royal Dwarf AF, bladprobleem en geen idee wat het is.

      De pH van regenwater is wat beter zolang je geen voeding geeft.
      Verder afwachten, hopen dat het eruit groeit, dus dat nieuwe blaadjes het steeds minder hebben.
      Misschien komt het door de wat zware bemesting, daar komen ze normaal wel doorheen nu ze al zover zijn.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Grower123
        Plantje
        • Dec 2014
        • 12

        #4
        Re: Royal Dwarf AF, bladprobleem en geen idee wat het is.

        Goed om te horen, ik heb is ergens gelezen dat regenwater te zuur was en er altijd beestjes kunnen inzitten die je liever niet wilt. Daarom vroeg ik mij af of ik Spa water kan gebruiken dat heeft een PH van 6.

        Comment

        • joremkrank
          Cronic Grower
          Lucky Member
          • Oct 2015
          • 3260

          #5
          Re: Royal Dwarf AF, bladprobleem en geen idee wat het is.

          regenwater is altijd goed
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          • Grower123
            Plantje
            • Dec 2014
            • 12

            #6
            Re: Royal Dwarf AF, bladprobleem en geen idee wat het is.

            Ik dacht waarom doe ik geen update, beide foto's zijn van 26/11. Ik vind dat ze goed vertakt, maar in hoogte veranderd ze bijna niet.


            ,26.11b.jpg26.11a.jpg

            Comment

            Bezig...