Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele bladen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Gele bladen

Ik geef ze iets van 1.5L elke 3 dagen. Ik vindt ze ook een beetje gestrekt uitzien, maar misschien is dat de wiet type (G-13 en Tangerine Dream)

Comment

Wat heb je voor lamp hangen en hoe hoog hangt ie?

Comment

600W Sunmaster dual spec HPS lamp, zit ~50cm boven de hoogste plant.

Comment

Ik had een week aleen water gegeven maar het probleem werdt maar erger. Ik heb ze nu wat voeding gegeven en zie zien er al iets beter uit. Ik denk het probleem is dat ik te vroeg begonnen met bloei voeding, niet genoeg voeding gegeven, en de onderste bladen krijgen weinig licht. Alle bovenste bladen blijven goed, dus ik zal gewoon doorgaan en zien wat er gebuurt en hopen dat het goed komt.

Comment

ze hebben duidelijk te nat gestaan,en 25 graden met lampen aan,is net iets te koud,koop een fancontroler met temperatuursensor en stel hem in op 28,probeer de temperatuur met licht uit ook iets hoger te krijgen.koop ook grotere potten voor de volgende keer.tip voor alle beginners,koop een goede weegschaal en weeg je planten elke dag,zo ga je door krijgen,hoeveel water ze gebruiken.bijna alle grote kwekers wegen pot voor pot,zodat ze op vakantie kunnen,en de verzorger niet na hoeft te denken.
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
              ze hebben duidelijk te nat gestaan,en 25 graden met lampen aan,is net iets te koud,koop een fancontroler met temperatuursensor en stel hem in op 28,probeer de temperatuur met licht uit ook iets hoger te krijgen.koop ook grotere potten voor de volgende keer.tip voor alle beginners,koop een goede weegschaal en weeg je planten elke dag,zo ga je door krijgen,hoeveel water ze gebruiken.bijna alle grote kwekers wegen pot voor pot,zodat ze op vakantie kunnen,en de verzorger niet na hoeft te denken.
              Bedankt voor je reactie. Ik heb al een fancontroller met sensor en die staat vrij hoog, maar als ie weinig draait maakt ie veel geluid helaas :/ Ik zal proberen wat lager te zetten, en volgende keer een betere kopen.

Kwa water, ik wacht altijd todat de planten water nodig hebben en de potten heel licht zijn(normaal rond 3 dagen), dan geef ik ze iets van 1.5L water.
              Last edited by GanjaMonkey; 28 December 2015, 18:47.

Comment

als ze dan licht aanvoelen is het goed,maar weeg je ze dan weet je het zekervan wegen leer je een hoop
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Bezig...
                X