Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Even voorstellen en meteen een dringende vraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Even voorstellen en meteen een dringende vraag

Jup, minerale voeding heeft het voordeel dat die langer gemengd kan bewaard blijven (dus je kan een vat aanmaken voor meerder dagen) en gaat gemakkelijk met blumats. Biologische voedingen zijn meestal wat viscozer en verstoppen de blumats.
    Ik geef elke dag ongeveer hetzelfde. Voel soms is aan men potten, die mogen ni te licht worden en je moet het verschil duidelijk voelen tussen het moment waarop je net water gegeven hebt en een dag later. Ik blijf hetzelfde geven tot ze wat gaan hangen, dan paar 100 ml meer.
    Zelf geen blumats hier.

Vind het zelf wat vroeg voor green sensation, wacht altijd tot week 5 zichtbare bloei. Dat er ook werkelijk al iets van knoppen is om te boosten. Dan zie je echt van dag op dag een verschil. Pistels die bruin zien, ineens foxtails. Hele snelle werking.

Comment

Re: Even voorstellen en meteen een dringende vraag

Dank
      koning tak

Comment

Bezig...
      X