Wat is er mis met mijn blad?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • colldor200
    Senior Stoner
    • Mar 2016
    • 39

    #1

    Wat is er mis met mijn blad?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Mijn wietblad toont rare vlekken aan en ik heb dus geen idee wat het is,
    Ik geef ze 1ml enzym en 2.5ml terra grow van plagron.
    Ongeveer 190ml per dag water.
    Hier zijn 2 fotos, 1 met de rare vlekken en 1 normale zoals al mijn andere wietplantjes.
    Iemand enig idee?
    Wil snel actie ondermen.
    Thanks!!!P_20160401_195945.jpgP_20160401_200001.jpg
  • Weedjewel
    Special member
    Lucky Member
    • Nov 2010
    • 808

    #2
    Re: Wat is er mis met mijn blad?

    Kleine plantjes nog niet teveel voeding geven, is het advies.
    Vlekken zouden kunnen komen van spetterwater tijdens watergift.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Wat is er mis met mijn blad?

      Foto 1 heeft kenmerken van TMV
      De plant op foto 2 heeft het warm.

      --

      BladProBlemEn, ZieKtES, bEEstJEs en ANdeRe RaRIgHeDEn HebbEN EEn AParTE PLek oP JD, nAMeLIjk bij dE HElpDEsk

      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • colldor200
        Senior Stoner
        • Mar 2016
        • 39

        #4
        Re: Wat is er mis met mijn blad?

        @weedjewel dankje voor het advies, had er niet aan gedacht xd
        @Qnq daar valt dus niet meer te doen toch hadik gehoord?
        Zal mijn hps iets hoger zetten x)

        Comment

        • Glennomel
          Senior Stoner
          Member
          • Feb 2013
          • 42

          #5
          Re: Wat is er mis met mijn blad?

          Geef je kraan- of regenwater?

          Comment

          • ozziej27
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Mar 2016
            • 5

            #6
            Re: Wat is er mis met mijn blad?

            Die eerste foto daar heb ik ook last van..
            Die witte stipjes,ik weet het niet zeker maar volgens mij moet je even onder je bladeren goed kijken mischien zie je nog wat lopen?? Kwam ook paar luisjes tegen

            Comment

            • colldor200
              Senior Stoner
              • Mar 2016
              • 39

              #7
              Re: Wat is er mis met mijn blad?

              Ik geef kraan water aangezien het nu niet meer regent hier.
              @ozziej27, bij mij is het een blijvend probleem, ik denk dat het aan de virus ligt zoals @qnq zei want ik geef genoeg water en let goed op mijn plantjes, maar ik zal eens kijken of ik iets onder mijn blad vind. Zal je asap laten weten

              Comment

              • JulianPyff
                Zaadje
                Nieuw Lid
                • Mar 2016
                • 1

                #8
                Re: Wat is er mis met mijn blad?

                IMG_20160404_160122.jpgIMG_20160404_160129.jpgIMG_20160404_160137.jpgIk heb precies het zelfde probleem, en ik heb nog geen voeding gegeven. Ze zijn nu 2 weken fzo boven grond. Heb jij miss ook speciale potgrond van de intratuin?
                Ik ga nu extra voeding geven denk ik.
                Het ligt ook niet aan het spatwater want ik let daar altijd heel goed op en geen alleen water wanneer de lamp net uit gaat

                Comment

                Bezig...