wit op de bladeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Breda076
    Retired
    • Feb 2009
    • 74

    #1

    wit op de bladeren

    Korting op 420shop
    heb een vraagje over foto 1 heb 5 plantjes maar 1 plantje heefd wit op ze blaadjes kijk foto2 wie o wie kan me helpen (kan voeding zijn heb ik gehoord)



    Last edited by Breda076; 10 April 2009, 11:34.
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #2
    Re: wit op de bladeren

    het is niet echt duidelijk maar ik vermoed wel dat je met voeding hebt gemorst op het plantje...

    grtzzz

    Comment

    • Breda076
      Retired
      • Feb 2009
      • 74

      #3
      Re: wit op de bladeren

      dat zou goed kunnen ben niet zo stil zitter ik mors wel gauw

      Comment

      • weedlover
        Banned
        • May 2008
        • 975

        #4
        Re: wit op de bladeren

        in het vervolg als je voeding geeft dan, voorzichtig NAAST! je plantje gieten

        grtz

        Comment

        • Jona
          Retired
          • Jun 2008
          • 2797

          #5
          Re: wit op de bladeren

          Oorspronkelijk geplaatst door weedlover
          in het vervolg als je voeding geeft dan, voorzichtig NAAST! je plantje gieten

          grtz
          Hoeft echt niet per sé. Bijvoorbeeld stekjes worden veel beneveld/besproeid met water waar voeding in zit (zij het in een lichtere concentratie dan je gewoon in het water zou doen dat je aangiet). In sommige situaties, zoals bij die stekjes, moet je wel op je planten water geven omdat hun wortelstelsel nog niet genoeg ontwikkeld is. Het is zelfs zo dat hun wateropname grotendeels door hun bladeren gebeuren totdat hun wortelstelsel genoeg ontwikkeld is en op zichzelf kan gaan voeding uit de bodem trekken evenals water.

          Greetzzz

          Comment

          • Breda076
            Retired
            • Feb 2009
            • 74

            #6
            Re: wit op de bladeren

            hier kan in slotje o hij is overleden 11-04-2009 R.I.P

            Comment

            • DaZeD
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 466

              #7
              Re: wit op de bladeren

              Innige deelneming.
              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

              Comment

              • weedeveryday
                Retired
                • Feb 2009
                • 458

                #8
                Re: wit op de bladeren

                mn oprechte deelneeming.

                tray again grtz

                Comment

                Bezig...