Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vieze buine plekken op bladeren icm witte stipjes, andere planten gezond!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vieze buine plekken op bladeren icm witte stipjes, andere planten gezond!

    Korting op 420shop
    Beste jointdraaiers,
    Ik heb een 5tal XXL Amnesia Autoflower plantjes die nu ongeveer 3 weken in de grond staan. 4 maken het erg goed, de 5e voorheen ook maar wat begon met een aantal witte stipjes zijn nu vieze bruine plekken geworden. Iemand een idee wat het is? Ik dacht zelf bij de witte stipjes eerst aan ongedierte, maar nadat ik me daar even goed over ingelezen heb ben ik tot de conclusie gekomen dat dat het niet kan zijn.

    Ik heb de plantjes nog geen voeding gegeven, die is net binnengekomen maar moet eerst ergens een maatbeker zien te scoren zodat ik de groeivoeding (plagron) netjes af kan meten.

    Hier wat foto's:
    IMG-20160615-WA0006.jpgIMG-20160615-WA0007.jpgIMG-20160615-WA0008.jpgonderste blaadje.jpg




    Weten jullie misshien wat het kan zijn en zo ja, wat ik er dan aan kan doen?

    #2
    Re: Vieze buine plekken op bladeren icm witte stipjes, andere planten gezond!

    Ik zie een bladmineerder tunnel (larve van de mineervlieg) en het lijkt er sterk op dat ook de groenen stinkwants op bezoek is geweest.

    2015-09-20.jpg

    2015-08-098.jpg

    Comment


      #3
      Re: Vieze buine plekken op bladeren icm witte stipjes, andere planten gezond!

      Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
      Ik zie een bladmineerder tunnel (larve van de mineervlieg) en het lijkt er sterk op dat ook de groenen stinkwants op bezoek is geweest.

      [ATTACH=CONFIG]297422[/ATTACH]

      [ATTACH=CONFIG]297423[/ATTACH]
      Dankjewel voor je reactie. Ik heb ever onderzoek gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat het niet veel kwaad kan. Moet ik de 'besmette' blaadjes afbreken? Nee toch, alleen als ze helemaal verdord zijn misschien?

      Comment


        #4
        Re: Vieze buine plekken op bladeren icm witte stipjes, andere planten gezond!

        Nee, nooit.

        Comment

        Bezig...
        X