gele bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pat1970
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Sep 2015
    • 6

    #1

    gele bladeren

    Korting op 420shop
    Ik hoor de reacties al... noob. Ik ben een hobbyist en vorig jaar 1 plant gekweekt. Puur natuur. Buiten . Geen voeding. Prima wiet je. Dit jaar heb ik er drie buiten. 1 ervan krijgt steeds meer gele bladeren. Jonge scheuten zien er goed uit.
    Het aparte is dat de andere 2 geen probleem hebben. En ze staan naast elkaar.
    Attached Files
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: gele bladeren

    foto van heel de plant en als oudere bladeren zijn dan is het niet zo heel erg
    God was never on your side..

    Comment

    • pat1970
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Sep 2015
      • 6

      #3
      Re: gele bladeren

      De meest rechtse... 1468595613361.jpg

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #4
        Re: gele bladeren

        Het ziet eruit als een tekort van magnesium, maar durf dat niet 100% zeker te zeggen, heb je een kalkrijke bodem? Heb je zowiezo iets met de grond gedaan?

        Waar zitten die gele bladeren precies, bladeren die geen zon krijgen worden ook wel geel. Omdat ze nog wel een paar maanden moeten zal ik toch maar flesje voeding kopen.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: gele bladeren

          Hoi
          Afgelopen tijd heeft het veel ge regent maar toch is de aarde kurk droog voel maar eens ik zou zeggen geef ze extra water
          verder staan ze in volle grond dus hebben ze niet veel nodig halen ze wat ze nodig hebben uit de aarde.
          Wel mega mooie planten
          God was never on your side..

          Comment

          • Tokkelboer
            Advanced Stoner
            Member
            • Aug 2015
            • 65

            #6
            Re: gele bladeren

            Aarde kurkdroog??
            Hier niet hoor misschien de eerste cm maar daarna is de grond bij mij heel vochtig.

            Comment

            • FlintStoned
              Banned
              • Oct 2012
              • 5580

              #7
              Re: gele bladeren

              Dat lijkt een Mg opname probleem. Heb je toevallig bij de meest rechtse wat meer kalk gestrooit als bij de rest?

              Comment

              • pat1970
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Sep 2015
                • 6

                #8
                Re: gele bladeren

                Heb niks gestrooid. Beetje koemest korrels. De andere twee zijn prachtig groen. En vol. Ach ik zie het wel.

                Comment

                Bezig...