Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Re: bladeren drogen uit en krullen helemaal naar binnen !
Welkom op JD.
Wie ben je, en hoe kom je hier ?
Stel je eens voor, vertel eens wat ?
Je zit hier bij de member introduction namelijk.
Da's niet voor vragen.
Als je plantje problemen heeft kijk dan even in de HELPDESK ! Zie hier, het complete forum met alle topics.
Re: bladeren drogen uit en krullen helemaal naar binnen !
Tanks voor de gastvrijheid!
Ik ben een liefhebber van joint roken en vindt het leuk om zelf te kweken.
naam is paq zoals je dat ziet . en ik heb deze forum van google gevonden
het is ook je opgevallen dat ik een nieuwe member ben als ik me zo mag voelen natuurlijk
moet me weg nog vinden op het forum. bedankt voor de info
en als je een joint samen wil roken kan ik je meer info geven.
als er nog vragen zijn leef je uit
Re: bladeren drogen uit en krullen helemaal naar binnen !
Het lijkt wel of ze onder een plastic afdakje gestaan hebben met te veel water inderdaad.
Als ik jou was zou ik even geen water meer geven en een ietwat koeler plekje zoeken. (wel zon uiteraard)
Comment