Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Onderste bladeren verkleuren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Onderste bladeren verkleuren

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Een maand geleden begonnen met een autoflower plantje. Als het droog is staat hij buiten, bij regen achter het raam. Vandaag opgemerkt dat de onderste blaadjes beginnen te verkleuren. (Zie foto's) Ik heb het plantje geen extra voedingsmiddelen gegeven en ook geen speciale grond gebruikt. Ik veronderstel dat dit te maken heeft met een gebrek aan voeding? Of te weinig zonlicht door deze vreemde zomer?

    Graag wat tips van meer ervaren kwekers IMG_20160725_174155517.jpgIMG_20160725_174149087_HDR.jpg
    Last edited by BelgMM; 25 July 2016, 18:02.

    #2
    Re: Onderste bladeren verkleuren

    Dat geel blaadje vergt geen tips hoor.
    Alleen een beetje algemene basis kennis van plantjes groeien die je - hier en op genoeg andere plaatsen - gemakkelijk kunt vinden.
    De plant trekt stikstof uit het oudste blaadje, daardoor wordt het geel en sterft vervolgens.
    Volkomen normaal zolang je plant niet het 1 achter het ander leegtrekt ; dat wil je enkel op het einde van de bloei.

    Comment


      #3
      Re: Onderste bladeren verkleuren

      Kun je je plant trouwens als het regent niet buiten zetten maar dan toch overdekt?

      Glas filtert toch best wat uit je licht

      Comment


        #4
        Re: Onderste bladeren verkleuren

        Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaam View Post
        Kun je je plant trouwens als het regent niet buiten zetten maar dan toch overdekt?

        Glas filtert toch best wat uit je licht
        Ik heb die mogelijkheid spijtig genoeg niet...

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Bedankt voor de duidelijke reactie! Ben ik toch wat gerust

        Comment

        Bezig...
        X