Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele bladeren

    Korting op 420shop
    Goeiemiddag. Ik merk dat me bladeren all een tijde gele worden en ik weet niet waar het aan licht ze groeien nu all sinds 25 november
    Hier onder een paar foto's



    Nog fijne feestdagen [emoji1] [emoji106]

    #2
    Re: Gele bladeren

    Dan ben je blijkbaar je vorige topic over hetzelfde probleem alweer vergeten. Die veels te hoge ec verdwijnt niet zomaar uit je aarde. Dat zijn er drie om weg te gooien, kan je beter opnieuw beginnen en dan geen voeding geven die eerste weken. En geen anderhalve liter per plant.

    Comment


      #3
      Re: Gele bladeren

      Potten tot de rand vullen zorgt voor een grotere buffer.


      I like it!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

      Comment


        #4
        Re: Gele bladeren

        Wow.... Die plantjes zijn verbrand zeg !!!

        Nieuwe aarde tot de rand vullen & niet te hard aanstampen (beetje is goed). Nieuwe zaailingen erin & een nieuwe ronde. Dit zal nergens op uitdraaien, mss 5g k*twiet max ofzow. Ook niet teveel water geven want jouw grond ziet er modderig uit hoor..


        Good luck,
        Extravaganja

        Comment


          #5
          Re: Gele bladeren

          Ze groeien sinds 25nov, met alle respect, als je gewone aarde had gekocht voor een of twee euro en je had buiten je lamp erboven en 250cc~ water per dag (zonder voeding!) weinig gedaan hadden ze er mooier uitgezien. Ze hebben vrijwel alleen stilgestaan (verkleurd blad, weinig groei, verdord blad) Ik zou even goed nagaan wat je fout hebt gedaan voor je weer begint.
          Als ik jou was zou ik even op een rijtje zetten wat je ermee gedaan hebt, denk aan bewatering/voeding ,lamphoogte, luchtvochtigheid, temperaturen dag/nacht etc.
          en dan gaan voor dikke cola's de volgende ronde

          Comment


            #6
            Re: Gele bladeren

            Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyHaze View Post
            Ze groeien sinds 25nov, met alle respect, als je gewone aarde had gekocht voor een of twee euro en je had buiten je lamp erboven en 250cc~ water per dag (zonder voeding!) weinig gedaan hadden ze er mooier uitgezien. Ze hebben vrijwel alleen stilgestaan (verkleurd blad, weinig groei, verdord blad) Ik zou even goed nagaan wat je fout hebt gedaan voor je weer begint.
            Als ik jou was zou ik even op een rijtje zetten wat je ermee gedaan hebt, denk aan bewatering/voeding ,lamphoogte, luchtvochtigheid, temperaturen dag/nacht etc.
            en dan gaan voor dikke cola's de volgende ronde
            Ik heb nieuwe zaadjes binnen gekregen en wil ze weer in de tent gaan kweken. Nu heb ik biobizz all mix als aarden. Wat raad jij me aan om goed wiet te kweken ??

            Comment


              #7
              Re: Gele bladeren

              Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyHaze View Post
              Ze groeien sinds 25nov, met alle respect, als je gewone aarde had gekocht voor een of twee euro en je had buiten je lamp erboven en 250cc~ water per dag (zonder voeding!) weinig gedaan hadden ze er mooier uitgezien. Ze hebben vrijwel alleen stilgestaan (verkleurd blad, weinig groei, verdord blad) Ik zou even goed nagaan wat je fout hebt gedaan voor je weer begint.
              Als ik jou was zou ik even op een rijtje zetten wat je ermee gedaan hebt, denk aan bewatering/voeding ,lamphoogte, luchtvochtigheid, temperaturen dag/nacht etc.
              en dan gaan voor dikke cola's de volgende ronde
              Ik wil trouwens sws geen startbooster meer geven

              Comment

              Bezig...
              X