Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

helep aub.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    helep aub.

    Korting op 420shop
    Allereerst mijn excuses voor de te grote fotos maar anders zijn ze niet zo duidelijk.

    Eerst stonden ze er slapjes bij beetje verschrompelt die blaren.
    dan bruine vlekjes en nu beginnen de bladeren grijze vlekjes te krijgen:







    bij voorbaat dank!

    mvg

    #2
    Re: helep aub.

    tekort aan voeding?kan het fout hebben grtz
    Wil je van Bil bel dan naar GIL

    Comment


      #3
      Re: helep aub.

      zou nie mogelijk zijn, want het zijn de jongste planten die er het meeste last van hebben... en ze krijgen allemaal even veel
      ik denk kallium tekort

      Comment


        #4
        Re: helep aub.

        ziet er mij eerder teveel aan voedsel uit dan tekort, jonge planten kunnen er minder mee weg.

        Vervormde bladeren, meestal door te koud of te warm te staan ....is dat mogelijk?. zou ze extra veel water geven. kaliumtekort bij kleine plantjes komt in potgrondcultuur zelden of niet voor, in wat voor grond staan ze?

        Comment


          #5
          Re: helep aub.

          ze staan in cocopeat en een teveel aan voedsel is mogelijk, voor de rest staan ze overdag buiten en snachts in een caravan bedankt highhaze met deze info ben ik veel mee! het is best mogelijk aangezien de kleinsten er meer last van hebben, maar ik vermoed eigenlijk dat het 2 problemen zijn. bij een teveel aan voedsel vergelen de bladeren toch? dit was niet het geval...
          Last edited by janleuri; 13 May 2009, 19:58.

          Comment


            #6
            Re: helep aub.

            Het ziet er een beetje uit als een magnesium tekort die vlekjes, maar het is eerder een gok, iemand anders zou het moeten bevestigen.
            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

            Comment


              #7
              Re: helep aub.

              bij een tekort zouden de oudste planten het toch eerst moeten merken? en het zijn de kleinste die er het ergst aan toe zijn...

              ahja de kenmerken zien er zeer typisch uit dus er zal wel iemand zijn die weet waarom er grouwgrijze vlekken op de bladeren komen...

              Ik heb ze op high haze zijn advies goed doorspoeld.
              Last edited by janleuri; 13 May 2009, 23:01.

              Comment


                #8
                Re: helep aub.

                Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                ze staan in cocopeat en een teveel aan voedsel is mogelijk, voor de rest staan ze overdag buiten en snachts in een caravan bedankt highhaze met deze info ben ik veel mee! het is best mogelijk aangezien de kleinsten er meer last van hebben, maar ik vermoed eigenlijk dat het 2 problemen zijn. bij een teveel aan voedsel vergelen de bladeren toch? dit was niet het geval...
                In cocopeat zit niet veel voeding volgens mij.
                Ik had ook cocopeat gebruikt na 3 weken moest ik al bijvoeden.
                Grtz.

                Comment


                  #9
                  Re: helep aub.

                  Is meer of normaal dat de eerste set bladeren achter een week a twee weken deze verschijnselen vertonen, deze bladeren hebben binnen een paar weken geen nut meer.

                  Je volgende internodes met bladeren vertonen waarschijnlijk deze verschijnselen niet meer.

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: helep aub.

                    ben met bobo eens kheb dat ook gehad. ik heb ze eraf gehaald en nu krijg ik dat niet meer. Opletten dat je water geeft dat kan ook je bladeren beschadigen.
                    grtz keep up the good work

                    Comment


                      #11
                      Re: helep aub.

                      ey, merci eh mensen maar toch blijf ik het raar vinden, 1 plant die het hardste groeit heeft hier geen last van terwijl de plantjes die ik later gezaaid heb er het meeste last van hebben. Is wel een andere soort welke ik later heb gezaaid.

                      gtzz


                      deze mag dicht.
                      Last edited by janleuri; 24 May 2009, 01:51. Reden: deze mag dicht

                      Comment

                      Bezig...
                      X