Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blad valt er af

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blad valt er af

    Korting op 420shop
    Hoi,
    ik denk dat het al zo 8000 keer is gevraagt maar echt een duidelijk antw zie ik niet op mijn vraag.

    Dus misschien heeft iemand nog een idee en nogmaals dan maar.
    Het gaat hoe kan het anders om het blad.
    Elke keer als er nieuw blad aan komt gaat het de eerst tijd goed en worden ze redelijk snel groter, maar als ze eenmaal een beetje geroeid zijn sterven ze weer langzaam af beginnend in de punten wat zich dan langzaam steeds verder uitbreid op een gegeven moment gaat het blad ook geheel uitdrogen , soms laat het dan nog even zitten maar als het echt dood is knijp ik het blad dan maar af.
    Ik dacht zelf eerst aan ijzer te kort maar dat is het dus niet zo ben ik al achter.
    Daglicht is er ook genoeg, dat valt dus ook af, de plantjes staan in de speciale potgrond hiervoor van een bekende shop me maat heeft de zelfde zakken en daar groeit het als kool dat is het dus ook niet.
    Zelfs de kloontjes komen van dezelfde af als van me maatje ik weet het dus even niet meer iemand nog een idee of tip of is het hopeloos

    #2
    Re: blad valt er af

    Hmm ik zou een foto plaatsen kunnen we mee kijken en je helpen met je plant en bladeren want zo weten we eigenlijk niet goed hoe je te helpen
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: blad valt er af

      bedankt voor al die antwoorden probleem is opgelost

      Comment

      Bezig...
      X