Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Op de 2e foto bovenaan dit topic(van de topicstarter dus) lijkt het alsof,bij het blad in het centrum van de foto,de 2e vinger van links wat krom naar binnen groeit.
Dit heb ik ook bij een van mijn buitenplanten,dit is het mozaiekvirus,
Even opzoeken staat een compleet mooi topic over op het forum.
Grts
Daniella
Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.
Op het moment hebben de planten geen last van kromme bladeren. Misschien dat de foto na het water geven was gemaakt of zie je kromme bladen alleen bij jongen planten ? De planten hebben verder eigenlijk ook geen groeiachterstand, alleen last van insecten.
nee,geloof het niet,bij mij kwamen ze wel alleen bij nieuwe groeischeuten van die plant voor.
Kan ook kwestie van verkeerde hoek van de camera zijn,
Bij deze plant kun je het wel goed zien
Misvorming zit in het blad in het midden van de foto.
Grts
Daniella
Last edited by misty; 24 July 2009, 21:32.
Reden: schrijffoutje
Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.
Comment