Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help, Lichte Puntjes In Me Blad !!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help, Lichte Puntjes In Me Blad !!

    Korting op 420shop
    hey kan iemand me helpen ik ben beginnend kweker. heb 3 plantjes. om te kijken hoe het gaat. al1 nu heb ik dus deze lichte puntjes in me blad. en weet niet of het kwaad kan voor me oogst...? maar ik dacht zelf dat het aan me voeding lag die had ik tijdje niet gebruikt.. gwn vergete dom maarja. .. ik gebruik gwn plagron voeding..








    #2
    Re: Help, Lichte Puntjes In Me Blad !!

    Dit lijken precies dezelfde als bij die van mij alleen is het bij die van mij een stuk minder aanwezig.

    Comment


      #3
      Re: Help, Lichte Puntjes In Me Blad !!

      ja en ik moet dus echt weten wat het is.. ik dacht me voeding maar ik zou het heel leuk vinden als ik dus iets van een exper te hore krijg..

      Comment


        #4
        Re: Help, Lichte Puntjes In Me Blad !!

        heb ik ook bij men 2 nieuwste blaadjes alleen zitte er ook gaatjes tussen...

        grtzz

        Comment


          #5
          Re: Help, Lichte Puntjes In Me Blad !!

          Kijk eens onder de bladeren of daar beestjes zitten!

          Comment


            #6
            Re: Help, Lichte Puntjes In Me Blad !!

            zitte geen beestenheb al meerdere keren gekeken. ik denk echt dat het een tekort is maar wat is me niet duidelijk.

            Comment


              #7
              Re: Help, Lichte Puntjes In Me Blad !!

              Tekort aan stikstof

              Comment

              Bezig...
              X