bladeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • carmini26
    Retired
    • Jul 2009
    • 10

    #1

    bladeren

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    sommige bladeren zien er niet goed uit, heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

    Groetjes Carmini

    http://jointjedraaien.nl/wietforum/a...9&d=1247433042
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: bladeren

    Lijkt op magnesium tekort maar ben me niet zeker

    Comment

    • organic
      Psychonaut
      • May 2009
      • 739

      #3
      Re: bladeren

      Die stippen komen ook voor bij mangaan tekort. Gaat gepaard met vergeling en afsterving van het blad.

      Comment

      • Gremman
        Retired
        • Jun 2009
        • 53

        #4
        Re: bladeren

        Oorspronkelijk geplaatst door organic
        Die stippen komen ook voor bij mangaan tekort. Gaat gepaard met vergeling en afsterving van het blad.
        denk inderdaad dat ja want bij magnesium te kort zie je geen zwarte binnenkant van het blad

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: bladeren

          Ja wat je zegt, daar zit wel wat in.

          Grtz

          Comment

          Bezig...