Gele vlekken Gaatjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • boertje007
    Retired
    • Jun 2009
    • 43

    #1

    Gele vlekken Gaatjes

    Korting op 420shop
    Hallo,

    kan iemand mij helpen wat dit is en wat ik er aan kan doen.

    Alvast bedankt
    Attached Files
  • thejemghost
    Retired
    • Jun 2009
    • 187

    #2
    Re: Gele vlekken Gaatjes

    Hey boertje-Bond

    Dat zijn wantsen die aan je planten vreten man, kwaaie beestjes!
    Wat je er moet aan doen: behandelen met Bayer Garden

    Veel succes ermee en houd ons op de hoogte!

    Comment

    • boertje007
      Retired
      • Jun 2009
      • 43

      #3
      Re: Gele vlekken Gaatjes

      Waar kun je dat kopen gewoon bij de welkoop.

      Comment

      • boertje007
        Retired
        • Jun 2009
        • 43

        #4
        Re: Gele vlekken Gaatjes

        Vandaag een spuit bus bayer garden pyrethrum gehaald bij de welkoop op basis van grondstoffen uit de natuur (staat er op).
        Net wat opgespoten kijken of het helpt.


        Ohja deze wants trof ik aan vanmorgen op mijn 2 planten die in de volle grond staan.
        Last edited by boertje007; 17 July 2009, 12:07.

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: Gele vlekken Gaatjes

          Hijs wel mooi maar hij moet dood Suc6
          gaatjes-in-bladeren <---Info over wantsen
          Last edited by Jointjedraaien; 27 May 2010, 12:06.
          God was never on your side..

          Comment

          • organic
            Psychonaut
            • May 2009
            • 739

            #6
            Re: Gele vlekken Gaatjes

            boertje, is dat uw foto van de wants???
            Prachtig man!

            Comment

            • boertje007
              Retired
              • Jun 2009
              • 43

              #7
              Re: Gele vlekken Gaatjes

              Oorspronkelijk geplaatst door organic
              boertje, is dat uw foto van de wants???
              Prachtig man!
              Niet zelf gemaakt van google geplukt

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: Gele vlekken Gaatjes

                Oeps nog een keer

                Uitleg over verschillende ongedierte in de wietplant, en hoe te voorkomen / verhelpen Trips, Spint, Bladluis etc..

                Last edited by Jointjedraaien; 27 May 2010, 12:06.
                God was never on your side..

                Comment

                • organic
                  Psychonaut
                  • May 2009
                  • 739

                  #9
                  Re: Gele vlekken Gaatjes

                  Ik had mijn planten afgespoten met Bayer tegen bladzuigende insecten.

                  Tot mijn grote verbazing (en na lang turen) zag ik toch nog een wants lopen.
                  Deze heb ik dus gevangen en platgedrukt tussen mijn vingers, vzmh.

                  Ik had nochtans alle bladeren onderaan en bovenaan goed afgespoten. Daarbij heb ik de stam ook van onder tot boven afgespoten met daarbij de aanhangende scheuten.

                  Ik heb de procedure herhaalt, maar ben wat vierkante meters afgeweken van de standplaatsen. Sindsdien geen wants meer direct te bespeuren. Maar het krioelt hier van wantsen, dus het zal mijn laatste sproeibeurt niet geweest zijn.

                  De moreel van het verhaal: spuit niet alleen uw plant af, maar ook de naaste omgeving.

                  Comment

                  • christian
                    Banned
                    • Jul 2009
                    • 2

                    #10
                    Re: Gele vlekken Gaatjes

                    hallo ik ben christian en heb 3 wiet planten ik heb een rare ontdekking gedaan. maar eerst dit. ik ben atm 15 jaar en heb van een vriend veel zaden gehad ik d8 ik plant er 5 en ja ze komen allemaal uit ik blij maar later storven er 2 af. boeie heb er nog 3 ze zijn atm alledrie 1.20 hoog ongeveer staan in cocos grond en krijgen voeding. maar toen kwam ik tot de ontdekking dat er iets mis was. ik ging kijken of het een mannetje of vrouwtje was. dat was mijn probleem dus want er komen geen bolletjes in zaad vorm. dus het kan geen mannetje zijn. maar ook geen haartjes. er komen namelijk blaadjes in de oksols ik stond er van te kijken. iemand die dit probleem ook heeft gehad kan je dan reageren? als er weing reactie is omdat mensen het niet weten maak ik een foto en zet ik hem erbij.

                    alvast bedankt, christian

                    sorry als ik in het verkeerde topic zit maar kon het niet vinden. hopelijk weten julie het

                    Comment

                    Bezig...