verbrande bladpunten+witte bladrand

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • CannaVis
    Banned
    • Jul 2009
    • 845

    #1

    verbrande bladpunten+witte bladrand

    Korting op 420shop
    beste mensen.

    zoals sommige van jullie wel hebben gelezen zijn mijn plantjes kapot gehageld.

    nu heb ik sinds gisteren een ander plantje gehaald,maar bleek in niet zo heel goeie staat te zijn.

    over het algemeen vind ik hem er te lichtgroen uitzien + ik heb een bladprobleem.

    foto 1 is het bladprobleem waar het om gaat.

    foto 2 zijn de plantjes.
    het plantje links is degene met het bladprobleem!
    het rechtse plantje is ook slachtoffer geworden van de storm.


    mvg,

    Frisko
    Attached Files
    Last edited by CannaVis; 23 July 2009, 14:51.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: verbrande bladpunten+witte bladrand

    High Frisko

    Bladprobleem lijkt me een voedingstekort maar ik zie dat je ze hebt verpot. en dus ook nieuwe aarde, lees voeding, erbij hebt nu dus ik zou het ff aankijken wat de dames gaan doen met het nieuwe blad

    Tip: lees dit eens http://www.snow-white.nl/nederland/h42.htm

    Grtz

    Comment

    • CannaVis
      Banned
      • Jul 2009
      • 845

      #3
      Re: verbrande bladpunten+witte bladrand

      zou dit ook mijn probleem kunnen zijn???
      hier spreken ze over overvoeding.

      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eem-t2408.html
      Last edited by CannaVis; 23 July 2009, 15:28. Reden: foutje

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: verbrande bladpunten+witte bladrand

        Tja lijkt er idd veel op, dus ph probleem. zoals bobo daar meld. PH meter in huis¿

        Comment

        • CannaVis
          Banned
          • Jul 2009
          • 845

          #5
          Re: verbrande bladpunten+witte bladrand

          neen,
          maar ik hoop dat het overpotten mij verder geholpen heeft dan.
          mijn andere plant deed het toch goed dus we zien wel.

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: verbrande bladpunten+witte bladrand

            Op de zak potgrond moet de ph van de grond vermeld staan. dat kan je al een indicatie geven of je wel de juiste grond hebt. Verder zou ik dat idd eventjes aankijken en bezien wat je plantje nu na de overpot gaat doen.

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: verbrande bladpunten+witte bladrand

              gewoon even de tijd geven en aan kijken komt goed (denk ik)
              God was never on your side..

              Comment

              • CannaVis
                Banned
                • Jul 2009
                • 845

                #8
                Re: verbrande bladpunten+witte bladrand

                die witte bladranden zijn intussen al een beetje aan het bijtrekken na de overpotting.
                nog een weekje en ik zie er helemaal niets meer van.
                mijn blad ziet alleen nog een beetje geel nu,zonder witte randen!!
                post straks even foto's!!

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #9
                  Re: verbrande bladpunten+witte bladrand

                  nice

                  laat maar gaan komt wel goed.

                  grtz

                  Comment

                  Bezig...