Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gaatjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gaatjes

    Korting op 420shop
    ik heb sedert een paar weken last van gaatjes in sommige bladeren!!

    het gaat om een Bubble Gum.

    net naast die plant staat een Arjan Ultra Haze #2, en die heeft er totaal geen last van.

    een beetje verder staat een AMS en die heeft ook gaatjes.

    hoe kan ik dit vermijden en oplossen?

    merci voor de hulp!!
    Attached Files

    #2
    Re: Gaatjes

    komen er nieuwe gaatjes bij of niet, als er geen nieuwe bij komen is de boosdoener al weg anders goed turen welke bug je hebt

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Gaatjes

      die gaatjes is waarschijnlijk geen ongedierte. ik heb het ook in het merendeel van m'n planten, die helemaal clean zijn op wat thrips en witte vlieg na. maar deze diertjes beschadigen de plant op een andere manier. in de literatuur heb ik ook nog geen beschrijving van het probleem gevonden, laat staan een mogelijke oorzaak.
      vooral buiten komt het voor, ook bij kerngezonde planten.
      in ieder geval heeft spuiten geen zin. gewoon uitzingen en oogsten als het klaar is.

      Comment


        #4
        Re: Gaatjes

        je kan ook hier ff kijken: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...lad-t5775.html
        daar krijgen wantsen de schuld.

        Comment


          #5
          Re: Gaatjes

          Sow organic das nie zo mooi of ja eigenlijk wel, mooie foto's ghehehe en interessant blad. heb ens ergens gelezen dat je ook gaten ken krijgen door een te snelle groei, de gaten worden dan ook groter naarmate het blad groter word, ze groeien dus mee die gaten. bladschade doorvraat doe dat minder, dus kijk eens op je ouwe fotoos

          kan best voud zitten hoor was maar een gedachte

          Comment

          Bezig...
          X