Ernstig?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jointjee
    Junior Stoner
    • Jun 2009
    • 15

    #1

    Ernstig?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben jointje en ik ben bezig aan men 1ste kweek ,
    maar nu ziet 1 van men 3 plantjes er niet zo goed uit :s (zie foto)
    zou iemand een idee hebben wat dit is en hoe ik dit kan oplossen?

    Grtz jointje
  • Jointjee
    Junior Stoner
    • Jun 2009
    • 15

    #2
    Re: Ernstig?

    Niemand die me kan helpen?
    alvast bedankt

    Comment

    • Daggeroth
      Retired
      • May 2009
      • 522

      #3
      Re: Ernstig?

      Wat doe je ermee?
      Binnen/buiten wat voor grond en voeding?
      hoeveel water geef je?
      Graag wat meer info voordat we je kunnen helpen.

      Comment

      • wigyour
        Retired
        • Jun 2009
        • 265

        #4
        Re: Ernstig?

        Ik weet niet zeker of het dit is maar..
        Zat er water op die bladeren toen ze in de zon/onder een lamp stond?

        Comment

        • Jointjee
          Junior Stoner
          • Jun 2009
          • 15

          #5
          Re: Ernstig?

          Binnenkweek: kweekruimte ( darkroom): 160 cm x 80 cm x80 cm
          Lampen: 1 lamp van 400 watt hps.
          Afzuiging: diameter 125, 225 m³.
          Temperaturen: Deze varieren tussen 25°C en 30°C.
          Luchtvochtigheid: Deze varieert tussen 60 % a 75 %.

          Gebruik nog geen voeding.. ik geef gewoon regenwater tot de grond wat nat voelt..

          HELP! er beginnen bladeren af te vallen :s

          alvast bedankt

          Comment

          • bobo
            Cronic Grower
            • Oct 2007
            • 3103

            #6
            Re: Ernstig?

            Neem eens een foto van de onderzijde van dat blad !

            Grtz

            Comment

            Bezig...