Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Een beetje hulp aub...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een beetje hulp aub...

    Korting op 420shop
    Hallo medegrowers
    zit namelijk ook met wat bladproblemen. Zal proberen om er enkele foto's bij te zetten, dan is het ook voor iedereen wat duidelijker.
    Plantjes staan bijna drie weken in groei en gaat om sweet afghani delicious
    Ze hebben nog niets van voeding gekregen behalve wat wortelvoeding in het begin. Verse toevoer en afvoer van lucht hebben ze meer dan voldoende en hun zonnetje is een 400w kweeklamp die op ongeveer 40 a 50 cm hangt. Enige probleem is dat de temp soms boven de 30 zit en de lv max. rond de 60.
    Zijn er mensen die me wat hulp of advies kunnen bieden. Het probleem was kleinschalig maar nu zijn bijna alle plantjes aangetast.
    Grtz den bolle
    Attached Files

    #2
    Re: Een beetje hulp aub...

    Boven de 30 graden is inderdaad wel veel. Kunnen ze wel stress van krijgen, maar dit lijkt toch niet echt op een stressreactie.

    Eerder zit ik te denken aan teveel water. Een veel gemaakte fout!
    Geef eens even een tijdje (paar dagen) geen water totdat de blaadjes een beetje beginnen te hangen. De plant gaat dan namelijk met zijn wortels 'zoeken' naar water. Daarna beloon je haar pas!

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Een beetje hulp aub...

        lamp omhoog en je ventilator niet op je planten richten,op wat voor grond zat je ook alweer?.

        Comment


          #5
          Re: Een beetje hulp aub...

          Ah den Alien

          was normaal van plan om je vrijdeag bezoekje te brengen.
          Grond waren die grijze zakken met groene letters. Mijn luchttoevoer blaast niet rechtstreeks op de planten maar leg wel dagelijks extra ventilator ongeveer twee uur aan die er wel rechstreeks op blaast ( om wat meer stevigheid in de stam te krijgen. Zal zodra al mijn lamp wat hoger gaan hangen maar is het niet vreemd dat het dan onderaan de plant begint.
          Zal je normaal vrijdag wel eens meer weten te zeggen.
          Sta jij er vrijdag???
          Grtz.

          Comment


            #6
            Re: Een beetje hulp aub...

            Hey Bolle,

            Ik heb hetzelfde probleem als jij denk ik. Heb er ook een topic over geopend, maar we zijn er nog altijd niet uit waar het nu juist aan ligt.
            De grond heb je van de Alien? Grijze zakken, groene letters: zou dat Atami Bio Grow Mix kunnen zijn?

            Hoe staat het nu met je planten?

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: Een beetje hulp aub...

              Hallo Smokeyy

              Heb je bericht gestuurd en heb gereageerd op je topic.
              Ga eens een kijkje nemen als het past.
              Aan de aarde ligt het volgens mij niet want ken er nog die die gebruiken en ze hebben er geen problemen mee.

              Grtzzz...

              Comment

              Bezig...
              X