Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Dringend wat hulp of advies aub!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dringend wat hulp of advies aub!

    Korting op 420shop
    Yow medegrowers

    eerst poging om eens een nieuw topic aan te maken want ben niet echt thuis in zo'n dingen.
    Dit zijn enkele foto's van m'n groentjes. Het zijn gef. afghani sweet delicious en ze staan bijna 3 weken onder 400w-lamp.
    Nu vertonen ze de laatste paar dagen, altijd beginnend aan de onderkant gele bladeren die later aan de randen bruin worden en het verplaatst zich naar boven. Korte omschrijving van de situatie
    - temp min 24 en max soms 33
    - lv krijg ik niet boven de 60
    - nog niets van voeding ( aarde zou 3-4 weken voorgevoed zijn )
    - ph??? ( ik geef ze gewoon dagelijks wat regenwater )
    - lucht af-en toevoer meer dan voldoende
    - ze staan in 11 liter potten
    Had graag eens geweten wat jullie ervan dachten.
    Bedankt
    Attached Files

    #2
    Re: Dringend wat hulp of advies aub!

    hallo, ik heb een tijdje geleden ook die zelfde afhani,s onder een 400w lamp gezet en had toen weinig problemen. Het kan zijn dat uw temp van 33 net iets te veel is. Staat ze in batmix of zo?

    grt Bro

    Comment


      #3
      Re: Dringend wat hulp of advies aub!

      kan het zijn dat de bladeren met water geven nat zijn geworden? en dan met de wind wiegen je bladeren en dan het licht: deze combi kan dit soort randen geven, kleine verbranding kun je het noemen, maar is niet mega erg.

      Comment


        #4
        Re: Dringend wat hulp of advies aub!

        naar mijn idee staat ze overvoed dan verbranden ook je bladpunten.misschien is je medium te zwaar.

        Comment


          #5
          Re: Dringend wat hulp of advies aub!

          Hallo

          bedankt voor alle reacties. Overvoed zijn ze zeker niet want ze hebben nog niets gehad. En ze staan op een gewone algemene mix of zoiets. Weet het ook precies niet meer.
          Ik denk dat Ellen wel in de buurt zou kunnen komen want heb inderdaad wel wat gemorst op onderste bladeren bij het drinken geven en de lamp lag nog aan. Probeer nu wat meer op te letten maar het verergert niet meer.
          Jullie horen nog wel van me.

          Grtz en bedankt allemaal.

          Comment


            #6
            Re: Dringend wat hulp of advies aub!

            Blaast je ventilater er rechtstreeks op?

            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: Dringend wat hulp of advies aub!

              Oorspronkelijk geplaatst door den bolle View Post
              Hallo

              bedankt voor alle reacties. Overvoed zijn ze zeker niet want ze hebben nog niets gehad. En ze staan op een gewone algemene mix of zoiets. Weet het ook precies niet meer.
              Ik denk dat Ellen wel in de buurt zou kunnen komen want heb inderdaad wel wat gemorst op onderste bladeren bij het drinken geven en de lamp lag nog aan. Probeer nu wat meer op te letten maar het verergert niet meer.
              Jullie horen nog wel van me.

              Grtz en bedankt allemaal.
              Een all-mix is te zwaar bemest voor onze jonge plantjes Eerst in stekgrond of een light-mix tot +-de 3de week. Het zal wss niet meer verergeren omdat deze nu steeds meer voeding vragen.

              Want als je morst op je bladeren zijn dit meestal maar enkele plekjes op je blad, niet de bladpunten
              Last edited by Smoking Fifi; 17 August 2009, 03:36.
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment


                #8
                Re: Dringend wat hulp of advies aub!

                ^^zoiets dacht ik ook al

                Comment


                  #9

                  Comment

                  Bezig...
                  X