Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

stikstof tekort of iets anders ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    stikstof tekort of iets anders ?

    Korting op 420shop
    Yooow sinds enkele dagen zit ik met een bladprobleem . Persoonlijk denk ik aan een stikstof tekort . De ec bedraagt 1,5 . Ph meet ik niet omdat het de 1e keer is dat de coco's gebruikt word . De planten zijn nu in de 4e week bloei .


    Grtzzz
    Attached Files

    #2
    Re: stikstof tekort of iets anders ?

    Hehe ben er terug denk dat dit een magnesium tekort is maar wacht eerst verder voor je luisterd, anders een theelepel epsom zout op 10 L water en je bent er vanaf
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3
      Re: stikstof tekort of iets anders ?

      Ja, je bent er vroeg bij, Mg-tekort. Mag gerust meer dan een theelepel, beetje zien hoe het evolueert. Is heel gemakkelijk stop te zetten dat probleempje. Wat extra info:
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tos-t3254.html

      Greetzzz

      Jona

      Comment

      Bezig...
      X