stikstof tekort of iets anders ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • replay
    Retired
    • Nov 2008
    • 216

    #1

    stikstof tekort of iets anders ?

    Korting op 420shop
    Yooow sinds enkele dagen zit ik met een bladprobleem . Persoonlijk denk ik aan een stikstof tekort . De ec bedraagt 1,5 . Ph meet ik niet omdat het de 1e keer is dat de coco's gebruikt word . De planten zijn nu in de 4e week bloei .


    Grtzzz
    Attached Files
  • Smoking Fifi
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2009
    • 1362

    #2
    Re: stikstof tekort of iets anders ?

    Hehe ben er terug denk dat dit een magnesium tekort is maar wacht eerst verder voor je luisterd, anders een theelepel epsom zout op 10 L water en je bent er vanaf
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment

    • Jona
      Retired
      • Jun 2008
      • 2797

      #3
      Re: stikstof tekort of iets anders ?

      Ja, je bent er vroeg bij, Mg-tekort. Mag gerust meer dan een theelepel, beetje zien hoe het evolueert. Is heel gemakkelijk stop te zetten dat probleempje. Wat extra info:
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tos-t3254.html

      Greetzzz

      Jona

      Comment

      Bezig...