Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

iemand een idee?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: iemand een idee?

    Bedankt voor jullie reakties, het lijkt zo te horen een gevalletje beginnersfout te weinig water

    ok goede tip van je flip, ga ik volgend jaar proberen en ga ze 2x per dag water geven en ff lekker laten douchen.
    sigpic

    Comment


      #17
      Re: iemand een idee?

      Het is teveel zon, de bladeren krullen samen op de verdamping tegen te gaan.

      Ik zou ze een beetje afschermen op de warmste uren en zoveel mogelijk water geven.

      Een klein slootje in een cirkel rond graven redelijk diep niet te breed en daar regelmatig water in geven
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        #18
        Re: iemand een idee?

        Ja man, denk dat het gewoon te warm is enz man.
        Water zou wel kunnen maar denk gewoon dat t de warmste is.
        Bij allerlei andere soorten planten krullen die bladeren ook als t te warm is in de zon.

        PEACe

        Comment


          #19
          Re: iemand een idee?

          allemaal nog bedankt voor het meedenken!
          Ga ze wat vaker per dag water geven de zon moet wel wat in kracht terug gaan dus dan gaat t goed komen
          sigpic

          Comment


            #20
            Re: iemand een idee?

            Parasol boven zetten wil hepen
            groetjes
            God was never on your side..

            Comment


              #21
              Re: iemand een idee?

              Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post
              Het is teveel zon, de bladeren krullen samen op de verdamping tegen te gaan.

              Ik zou ze een beetje afschermen op de warmste uren en zoveel mogelijk water geven.

              Een klein slootje in een cirkel rond graven redelijk diep niet te breed en daar regelmatig water in geven
              Precies dat is de reden, ze krullen samen om verdamping tegen te gaan als ze een keertje al bijna uitgedroogd waren. Teveel zon kan bijna niet alleen als de plant te weinig water heeft dan verbrand ze en kan zich niet meer koelen. EN erbij wil ik ook zeggen dat het laten uitdrogen van de grond tot de bladeren licht hangen goed is voor de plant. Cannabis groeit slecht als de aarde altijd nat is! Af en toe beetje droog laten worden daarna zul je zien dat ze dubbel power geven om water op te nemen!
              Verder kunnen zulke blaadjes de oorzaak van een virus zijn die door zuigende insecten verspreid worden. Zulke planten kun je het beste (vroeg) verwijderen om verspreiding te voorkomen. Maar bij zo een grote plant denk ik dat als het zich niet verder verspreid heeft het nu toch nutteloos is. Dus oogst wat je kan oogsten rookbaar blijft het!

              Comment


                #22
                Re: iemand een idee?

                warmte for sure...ziet er net een plant uit die te dicht bij de lamp gekomen is
                Grtz $iR
                sigpic

                Comment


                  #23
                  Re: iemand een idee?

                  ik denk ook dat het niet gewoon water tekort is. Dat ziet er bij mij heel anders uit; dan gaan alle bladeren slap naar beneden hangen.

                  BLESS

                  Comment


                    #24
                    Re: iemand een idee?

                    Hoe staan de plantjes er nu bij ?

                    Comment


                      #25
                      Re: iemand een idee?

                      hoi ik heb nu net wat foto's gemaakt om te laten zien hoe het er nu bij staat, zal ff een nieuw topci openen want ik zie niet hoe ik hier de foto's bij moet zetten.
                      sigpic

                      Comment


                        #26
                        Re: iemand een idee?

                        Foto's kan je uploaden via manage attachments onderaan waar je bericht intypt.
                        Hier een voorbeeld.
                        1:Ga naar manage attachments .
                        2:Kies uw foto's en dan klikken op uploaden.
                        3:klikken op save changes.
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #27
                          Re: iemand een idee?

                          bedankt voor de tip en sorries heb al een nieuw topic gemaakt
                          sigpic

                          Comment

                          Bezig...
                          X