Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladproblemen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

bladproblemen

Korting op 420shop
    closed oplossing gevonden
    Last edited by latindos; 15 September 2009, 23:17.
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

http://jointjedraaien.nl/wietforum/s...0709#post80709
    Het verschil tussen sprint en trips is in eerste instantie moeilijk te onderscheiden als je geen beestjes ziet. Echter, na verloop van tijd maken spinten webjes en vergeelt het blad bij tripsen.
    Wil je mayb daar je ervaring geven ivm het productje van bayer? Vind het nogal wat laat in de bloeiperiode Omdat ze zich nu gaan ophouden in de bloemtopjes en je deze uiteraard zo min mogelijk vochtig mag maken. misschien eens gaan nadenken om orius in te schakelen want deze zal normaal wel overleven tot het einde. Je zit al ver en ze kunnen overleven op stuifmeel in afwachting van nieuwe tripsinvallen.
    Suc6 & grtz

$iR
    sigpic

Comment

Re: bladproblemen

closed suprise
      Last edited by latindos; 15 September 2009, 23:17.

Comment

No words needed ,die rotbeesten heb maar de schaar erin gezet volgende ronde beter!

Comment

2 bad latindos... had het je gezegd he, die beesten zijn niet te onderschatten. Alles goed ontsmetten maatje want zo ineens ben je er niet vanaf!
          Niet tevreden over de werking van je bayer? Pas maar op als je dit al gaat roken man! Kijken naar je wachttijd en anders vrees ik dat de stoffen nog actief zullen zijn in je weed

Grtz $iR
          sigpic

Comment

closed please close this
            Last edited by latindos; 15 September 2009, 23:18.

Comment

hehe...ik ga een nieuw groeihok bouwen want ik denk dat daar de oorzaak van mijn probs zit. Alle naden behandel ik eerst met polymeer (super super lijm) net voor ik alles in elkaar steek. Deze op een goeie droge plek zetten en niks van gaatjes naar de muur ofzo gericht. schoentjes uit in de kelder! Alles volledig dichtplakken en ja... hopen dat ik ervan af raak.
              Verder zou ik zeggen alles goed ontsmetten en de volgende het goed in de gaten houden. Alle spleetjes en kiertjes naar luchtuitlaat enzo dubbel dichtmaken (ik heb zelf de hele gevel onder handen genomen want het was nodig, raampjes eruit en plank ervoor) Psycho heeft goeie ervaringen met orius en ik denk dat je enkel door een combi van chemie met orius ze volledig weg zult krijgen. Was je potten goed uit, tot 3 keer toe met alles wat een beetje ontsmet.
              Zelf moet ik er ook nog aan beginnen maar heb het werk wat makkelijker gemaakt door een alle rommel uit de kelder naar het containerpark te brengen
              Vreemd dat dat productje maar een wachttijd heeft van 2 dagen. Dan zal het toch niet echt sterk genoeg geweest zijn vrees ik. Mijn is 3-4 weken.

Grtz $iR
              Last edited by SirSmokeAllot; 14 September 2009, 19:03.
              sigpic

Comment

closezd ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Comment

next round its yours

gl

Comment

closednnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Comment

Bezig...
                    X