mijn planten zien er allemaal redelijk gezond uit nu valt mij wel op dat op sommige bladeren kleine bruine vlekjes komen met gaatjes in het blad tot gevolg, kan mij iemand een tip geven wat hier het probleem zou kunnen zijn ?
zou super zijn !
zou super zijn !

