Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • samas
    Banned
    • Apr 2008
    • 10

    #1

    Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

    Korting op 420shop
    goededag ik heb een vraagje over mijn bladeren van me plantje. het is dan wel geen groot plantje maar de blaadjes van me plantje die groeien zoals je op de foto ziet naar binnen. dat is volgens mij niet normaal. ik heb de plant alleen water gegeven dus geen voeding. moet ik juist wel voeding geven of moet de plant meer zonlicht of licht van lamen krijgen? de bladeren zijn niet gelig aan het het worden. ik hoop dat iemand antwoord heeft op deze vraag.
  • samas
    Banned
    • Apr 2008
    • 10

    #2
    Re: Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

    de foto's lukken dus blijkbaar niet, als iemand mij toch wilt helpen kan ik de foto's wel mailen of als iemand me kan zeggen hoe ik makkelijk de foto's kan posten haha. alvast bedankt

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #3
      Re: Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

      Je kan je fotos uploaden via websites en de IMG code dan hier tussen de IMG tags plaatsen.( [img]Deze%20dus%20[/img]
      Ik gebruik meestal Mijnalbum of Imageshack.

      Je kan ook uploaden via het forum, onder het venster waar je je post typt staat er "Upload attachment" klik op bladeren, selecteer de foto die je wilt laten zien. Druk op Submit---> klaar.

      Je kan ook nog commentaar bij de foto plaatsen(Bv welke soort het is of weet ik veel)

      Peace
      Attached Files

      Comment

      • samas
        Banned
        • Apr 2008
        • 10

        #4
        Re: Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

        dit is dus me kromme plantje
        Attached Files

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #5
          Re: Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

          In welk medium staat dit jonge plantje ?

          Grtz

          Comment

          • samas
            Banned
            • Apr 2008
            • 10

            #6
            Re: Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

            bedoel je hoe oud die is? hij is iets ouder dan 2 weken

            Comment

            • daniel62638
              Retired
              • Mar 2008
              • 184

              #7
              Re: Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

              Heb ik ook gehad rond 2/3 weken, daarna wat extra mest stoffen gegeven en trok weer weg!

              Comment

              • bobo
                Cronic Grower
                • Oct 2007
                • 3103

                #8
                Re: Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

                Is het potgrond uit de reguliere tuinhandel of is het potgrond uit de shop, coco's, hydro, ...

                Medium = grond.

                Grtz

                Comment

                • samas
                  Banned
                  • Apr 2008
                  • 10

                  #9
                  Re: Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

                  het is gewoon grond van een tuinhandel, maar ik zal het eens met wat extra mest stoffen proberen. hopen dat het lukt. zoniet dan tog bedankt

                  Comment

                  • bobo
                    Cronic Grower
                    • Oct 2007
                    • 3103

                    #10
                    Re: Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

                    Hoeveel npk heeft die gewone grond , ik zou nog wachten met bijmesten, je hebt nu al overvoeding .

                    Geef eens de gehele info van je medium/grond .

                    Grtz

                    Comment

                    • samas
                      Banned
                      • Apr 2008
                      • 10

                      #11
                      Re: Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

                      pH (H2O) 5.6-6.6

                      Toegevoegde meststoffen 1.2 Kg 14-16-18 per m3
                      N P K

                      Dit bovenstaande staat op de zak van de aarde.

                      Comment

                      • Sammy
                        Son of the Bong
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2008
                        • 417

                        #12
                        Re: Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

                        Oorspronkelijk geplaatst door samas
                        pH (H2O) 5.6-6.6
                        pH heeft heel weinig met H2O (water) te maken. pH is de hoeveelheid H+ (waterstof) ionen.

                        Ik kon het niet laten om het ff te corrigeren, sorry

                        Comment

                        • samas
                          Banned
                          • Apr 2008
                          • 10

                          #13
                          Re: Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

                          dat weet ik ook wel maar zo staat het op de zak, dus tsjah dan zet ik het maar neer tog?

                          Comment

                          • Sammy
                            Son of the Bong
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2008
                            • 417

                            #14
                            Re: Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

                            Ow sorry, als je het letterlijk overneemt...
                            Kan ik er ook niks aan doen
                            Geef je wel genoeg/te weinig water?

                            Ik denk dat je plant te weinig licht krijgt. Het is de laatste tijd erg mooi weer, dus zet hem neer op de vensterbank op het zuiden/westen of koop een spaarlamp/hps ervoor.

                            Succes!

                            Comment

                            • samas
                              Banned
                              • Apr 2008
                              • 10

                              #15
                              Re: Kromgroeiende bladeren(opkrullend achtig)

                              hij/zij krijgt wel genoeg water en ik zet hem savonds nog n paar uurjtes onder een lamp als de zon niet meer zo schijnt
                              maar toch allemaal nog bedankt voor de hulp

                              Comment

                              Bezig...