Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help help pleas ik weet geen raad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Help help pleas ik weet geen raad

    witte vlieg had je dus, en die bladere? niks enzyme, onzin,begin maar eens met je ph op 5.8 te houden,en elke 2de dag water geve ,dus 1dag wel,1dag niet,en dan weer wel.en stop maar met wortel simulator,begin eens met bloei voeding langzaam op te bouwen,aangezien je al in de 2eweek bloei zit,dus niet meteen de volle doses,bouw het even op eerst, en blijf die ph op,5.8 houden !!!

    Comment


      #17
      Re: Help help pleas ik weet geen raad

      ik ben begonnen met bloei voeding te geven .maar de bladeren blijfen geel niet
      allemaal maar toch veel van de bladerren wel .ik hou het PH op 5.9.en ik ben ook begonnen .de voeding onder te geven niet meer boven op.ik zie wel dat de toppen aan het kommen zij maar de plantjes blijven kleine gebleven ronde 22 cent en ik zit nu op
      de 4eweek alleen bloei met de groei 5eweek .ik was naar de growe shop gegaan
      en ze hebben mijn EC waarde opgemeten het stond op de 1.1 .ik geef nu beetje calium met bloei voeding .de Tempratuur blijf ronde de 26 als de lampen aan staat .en als het uit is ronde de 14 graaden vocht is ronde 56/60 .wat moet ik nog meer doen als wachten
      Last edited by misty; 22 October 2009, 11:31. Reden: Gelieve alleen de quotefunctie te gebruiken wanneer er 1 of meerdere posts tussen staan

      Comment


        #18
        Re: Help help pleas ik weet geen raad

        Oorspronkelijk geplaatst door devil View Post
        ik weet niet wat mijn lieverds hebben. kan dat iemand mij vertellen wat ik fout doe.ik doe de foto"s bij
        ze staan nu bijna 2 week op 12 uur .ik heb het lamp nu hoog hangen
        ik weet het niet meer. en ik wil ook niet voor de 2 keer verprutsen s.v.p
        om de 3 of 4 dagen krijgen ze van mijn wortel stumulator met PH tusen 5/6 ik heb hem in de schuur opgebouwd .in een tent xxl met 2 lampen van 600 watt .in de tent word 28 graden en de vocht is tussen 60 of 50 procent alls de lamp aan staat .en als de lamp uit staat is binne 15 of 16 graden en de vocht is dan tegen de 75 procent
        duidelijk voedings probleem ik zou zeggen te kort aan... grts

        Comment


          #19
          Re: Help help pleas ik weet geen raad

          Niet ieder beestje is ongedierte, zou dus voordat je ook maar iets doet eerst uitvinden wat voor beestje het precies is, verder is er een schat aan informatie te vinden of de basis elementen die in orde moeten zijn bij een kweek, het paniekvoetbal dat er helaas te vaak gespeeld wordt doet meer kwaad dan goed..... we zijn nog steeds onkruid aan het groeien.

          geef de plant rust en een prettige omgeving, zo af en toe wat voeding en het gaat bijna vanzelf...........

          gebruik de informatie, pas het toe en je zal zien dat het eigenlijk helemaal niet zo dramatisch is als dat het lijkt.

          succes

          Comment

          Bezig...
          X