Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

probleem met eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    probleem met eerste kweek

    Korting op 420shop
    Dit is mijn eerste kweek en er gaat hier iets niet goed...
    Eerst even wat informatie: 5 stekken 10 dagen voorgegroeid daarna in bloei gezet, hierbij startblokken in aarde gezet. Ook gelijk overgegaan op bloei voeding. Belichting ook op 12/12. Lampen zijn 2 keer 600W temperatuur is 25 graden en nacht ongeveer 19 graden. LV is nu ongeveer 50%.
    Ik zit nu in week 4 maar de bladeren zijn omgekruld en zien er niet goed uit...
    Kan iemand mij helpen?????
    Attached Files
    Last edited by itey; 9 October 2009, 19:07.

    #2
    Re: probleem met eerste kweek

    hoe hoog hangen je lampen van je plantjes af,en 2x 600 is wel wat overdreven aan 1 heb je meer dan genoeg,je kan ze ook overbelichting geven. verder geef ze 400 a 500 ml om de dag dus 1dag wel,1dag niks,en bouw ook je bloei-voeding lanzaam op (E.C) dus niet volle doses meteen,en je ph op 5,8 houden, en die lampen minimaal 60cm van je planten af

    Comment


      #3
      Re: probleem met eerste kweek

      hoi, je moet eens kijken in het ABC van misty je vind er veel nuttige info
      grts witn

      Comment


        #4
        Re: probleem met eerste kweek

        lampen hangen 1.20 meter van de planten af, want anders is de temperatuur veel te hoog...
        Moet ik voeding onderlangs of bovenlangs geven, de wortels komen er aan de onderkant uit. Alvast bedankt voor jullie reactie groetjes

        Comment


          #5
          Re: probleem met eerste kweek

          Ik zou hem overpotten als de wortels er uit komen geef water gewoon langs boven toch (correct me if wrong). Lampen hangen redelek hoog genoeg. Maar ik heb lampen toch ook gereduceerd naar 1tje.


          Grtz Izz

          Comment


            #6
            Re: probleem met eerste kweek

            overpotten?? De potten waar ze nu in zitten zijn al 30 L potten...
            Grtz

            Comment


              #7
              Re: probleem met eerste kweek

              dan hoef je ze ook niet over te potten
              ik gebrijk zelf potten van 11 ltr en dat is ook al genoeg

              en voor 5 planten is idd 1 lamp van 600 watt al meer als genoeg
              en heb je aan 1 m2 ook genoeg ruimte

              p.s ik kan mensen die 4 stekken in een 30 ltr pot hebben staan en dan hebben ze 4 van die potten onder 1 lamp van 600 watt

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: probleem met eerste kweek

                  jammeer man

                  Comment

                  Bezig...
                  X