Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blad waar toppen uitgroeien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blad waar toppen uitgroeien

    Korting op 420shop
    na een discussie gisteren op de chat,over een wietblad waar een top uitgroeit.dit kon niet en was onzin,apekool bullshit enz.
    er word min of meer beweert dat ik uit mn nek klets!dan hier het bewijs
    of is dit gefotoshopped?
    Attached Files
    Last edited by markster; 9 October 2009, 21:11.

    #2
    Re: blad waar toppen uitgroeien

    als je foto's nu groter waren...

    Kan gezichtsbedrog zijn... een top die je er op hebt geplakt

    Comment


      #3
      Re: blad waar toppen uitgroeien

      ik kan zeker zien dat dit niet gephotshopped is Betere kwaliteit zou goed zijn , maar je kan zeker de top in het blad herkennen.

      Izzz

      Comment


        #4
        Re: blad waar toppen uitgroeien

        wat heb ik eraan om te photoshoppen?dan houd ik mezelf voor de gek!

        Comment


          #5
          Re: blad waar toppen uitgroeien

          was maar een grapje hoor
          ik ben wel nieuwsgierig naar de grote foto's

          Zou zalig zijn als je hiervan nageslacht kunt make...

          Planten met genen die dit produceren zou aanslaan als een bom!
          greets!

          Comment


            #6
            Re: blad waar toppen uitgroeien

            t is gewoon n mutatie van n gewone wietplant.had dit al eerder gezien ,maar werd voor gek verklaard!

            Comment


              #7
              Re: blad waar toppen uitgroeien

              Tja monty daar ga je dan , hij heb heel het forum afgezocht en gevonden..
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: blad waar toppen uitgroeien

                ik heb er nog een paar
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: blad waar toppen uitgroeien

                  Zeker op de laatse foto duidelijk tezien
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: blad waar toppen uitgroeien

                    ahhaa dat het kan zeker vaag
                    Schutto In tha house

                    Comment


                      #11
                      Re: blad waar toppen uitgroeien

                      Kan het best geloven, ik had ook zoiets. Bij mij groeide er een 2vingerig op.

                      Comment


                        #12
                        Re: blad waar toppen uitgroeien

                        Ik heb het zelf ook een keer gehad. Bij mijn tweede kweek groeide er ook een miniscul klein topje precies in het blad waar de nerven samenkomen. Net als er een topje rechtstreeks aan de dikke stam groeide. Het was wel klein maar toch. Dacht toen niet dat het extreem bijzonder was maar gewoon een superpotente dame. Het was een Anesthesia trouwens

                        Greetzz

                        Comment


                          #13
                          Re: blad waar toppen uitgroeien

                          Dit ondersteunt de theorie van bladstek ook he..

                          Comment


                            #14
                            Re: blad waar toppen uitgroeien

                            hehe, cool project maar ik geloof er niet in, het spijt me.
                            Cannabis is een stengelplant en dus moet je de stengel stekken. We kennen allemaal het principe van dieven. De okselscheut weghalen zodat daar geen scheut 'met verlies' aankomt.
                            Dat een steel van het blad kan wortelen, daar twijfel ik niet over. Dat is tenslotte hetzelfde als een stek. maar een groeiknop die uit het blad komt...
                            Ik zag ooit eens zon chinees die in 2 werd gereden door een vrachtwagen. Leuk, niet gefotoshopt clipje maar jammer genoeg mag je niet zomaar meer geloven wat je ziet. Dat bella dat duidelijk kan zien met haar superwoman vision daar twijfel ik niet over maar eventueel zou ik nog een kleinere foto posten, dan kan ik ze even onder mijn microscoop leggen
                            Zelf heb ik ooit eens 5 maand gewacht op een lemon haze plantje. Eerst vertel ik je hoe het gelopen is. De plant heeft nooit eerste getande blaadjes aangemaakt, direct blaadjes met 3 vingers. Daarna is er niets meer uitgekomen, groeiknopjes had ze ook niet. De 11l pot zat helemaal vol met wortels, veel meer dan de groeiende soortgenoten die op hetzelfde moment werden geplant. Zie foto voor het eindresultaat. Uiteraard was het plantje lekker groen gestart, op dezelfde manier als haar zusjes en nichtjes.
                            De stengel heeeft uit zichzelf nooit nieuwe groeiknoppen geproduceerd gedurende 5 maand tijd. De wortels hebben nooit een nieuwe stengel geproduceerd die een nieuwe plant zou kunnen voortbrengen. Het blad
                            Attached Files
                            Last edited by SirSmokeAllot; 10 October 2009, 15:02.
                            sigpic

                            Comment


                              #15
                              Re: blad waar toppen uitgroeien

                              wat jullie geloven,en wat daadwerkelijk mogelijk is zijn 2 verschillende dingen!ik heb dit in real life al een sgezien,en ijscoman heeft t ook al voorgehad.dus wat dat betreft,boeit t me eigenlijk ook niet meer geloof vooral wat je wilt geloven!

                              Comment

                              Bezig...
                              X